O9oUCsR.jpg

Zmiażdżenie (ang. Crushing) – jeden ze sposobów pozbycia się konkurencji w Yandere Simulator.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Aby zmiażdżyć jakąś osobę, trzeba najpierw wysłać jej list, w którym należy zaznaczyć opcję spotkania za szkołą lub w zewnętrznej kafeterii oraz wybrać odpowiedni temat do rozmowy z tą osobą. Następnie trzeba umieścić 5 ciężarków w wiadrze, lecz należy pamiętać o tym, że aby podnieść takie wiadro Ayano musi mieć pierwszy poziom wychowania fizycznego. Gdy uczeń dotrze do umówionego miejsca, w odpowiednim miejscu na dachu pojawi się opcja zrzucenia wiadra na niego. Po naciśnięciu klawisza Q, można zobaczyć jak wiadro z ciężarkami miażdży ucznia.

W przyszłości będzie możliwość zmiażdżenia za pomocą futerału na wiolonczele. YandereDev napisał, że futerał waży 7,1 kilogramów, co może zabić kogoś z dużej wysokości.[1]

Aktualizacje[edytuj | edytuj kod]

15 czerwca 2016 Dodano możliwość zmiażdżenia Kokony.
1 grudnia 2016 Usunięto możliwość zmiażdżenia Kokony, gdy ta korzystała z toalety.
15 lutego 2019 Dodano możliwość zmiażdżenia każdego ucznia.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jeśli większość rywalek zostanie zabita „przypadkowo”, np. poprzez zmiażdżenie, Senpai będzie myślał, że jest przeklęty[2], co będzie skutkować złym zakończeniem gry.[3]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]