FANDOM

Zadanie wykonane
Zadania (ang. Tasks) – rodzaje interakcji z uczniami, dzięki którym mamy możliwość proszenia uczniów o przysługi (np. o odejście z danego miejsca, gdzie planujemy morderstwo bez żadnych świadków lub o zagadanie kogoś).

Zdobycie zadaniaEdytuj

Functiontask

Aby zdobyć jakiekolwiek zadanie, należy podejść do ucznia i kliknąć E, aby pojawiło się menu rozmowy. Należy wtedy najechać myszką na obrazek gdzie dwoje ludków trzyma się za ręce. Po jego kliknięciu, Yandere-chan zapyta „Czy mogę z tobą porozmawiać?” i wtedy uczeń wyjawia że potrzebuje pomocy. Należy wtedy zaakceptować prośbę i w ten sposób Ayano dostaje zadanie do wykonania. Aby zobaczyć szczegóły zadania, należy wejść w telefon i wtedy pojawia się lista zadań do wykonania.

Zakończenie zadaniaEdytuj

GiantTaskLisy

Lista zadań na telefonie

Gdy Yandere-chan wykona zadanie, należy podejść do danego ucznia i znów wybrać tą opcje. Uczeń podziękuje i pojawi się napis „TASK COMPLETE!” (pl. ZADANIE WYKONANE!). Reputacja Ayano nie wzrośnie, ale będzie mogła prosić danego ucznia o przysługi. Nie można drugi raz zrobić tego samego zadania, chyba że się zresetuje grę. Wykonanie zadania podniesie reputację protagonistki o dwa punkty.

Uczniowie posiadający zadania Edytuj

Aktualnie tylko kilkoro uczniów posiada zadania do wykonania. W przyszłości jednak, wraz z dodaniem nowych uczniów do gry, ta liczba się zwiększy.

Saki MiyuEdytuj

Zadanie Saki 17-1-19
Zadanie Saki polega na odnalezieniu jej biustonosza i przyniesienia jej go. Biustonosz znajduje się pod murem szkoły, za drzewem zakochanych.

Kokona HarukaEdytuj

Zadanie Kokony 17-1-19
Aby wykonać zadanie Kokony, należy kupić w zrzutach u Info-chan czysty mundurek za 5 zdjęć majtek, po czym zmodyfikować go w pracowni krawieckiej, a następnie oddać zmodyfikowany mundurek Kokonie.

Musume RonshakuEdytuj

ZadMuRo 15-2-17
Jej zadanie polega na kupieniu w zrzutach u Info-chan paczki papierosów za 1 zdjęcie majtek. Po dokonaniu zakupu należy pójść do Musume i zanieść jej paczkę. To zadanie różni się nieco od pozostałych, ponieważ można je wykonać tylko po sprzątaniu szkoły (przed aktualizacją z 18 sierpnia 2018 roku podczas przerwy obiadowej).

Riku SomaEdytuj

Zadanie Riku 17-1-19
Aby wykonać jego zadanie, należy zrobić zdjęcie kotka znajdującego się obok szkoły, zapisać i pokazać je mu.

Pippi OsuEdytuj

ZadPO 15-2-17
Aby wykonać jej zadanie, należy wrócić do domu i zagrać wieczorem w Yanvanię, po czym następnego dnia porozmawiać z nią.

Ryuto IppongoEdytuj

ZadRI 15-2-17
Zadanie Ryuto polega na znalezieniu jego czerwonej bandany. Leży ona na przeciwko wejścia do szatni.

Gema TakuEdytuj

Zadanie gemy 18 sierpień 2018
Zadanie Gemy polega na spytaniu gnębicielek, czego w nim nie lubią. Po jego wykonaniu, wygląd Gemy i rutyna gnębicielek ulegnie zmianie. Od tej pory Gema będzie bardziej zadbany, a gnębicielki w porze obiadowej, zamiast iść poopalać się na basenie, będą go obserwować.

Gita YamahatoEdytuj

Zadanie Gity 17-1-19
Gita prosi Yandere-chan, by ta sprawdziła co Miyuji robi podczas przerwy obiadowej. Zadaniem gracza jest zrobienie i zapisanie zdjęcia Miyuji, gdy ta gra na niewidzialnej gitarze. Jak to gracz zrobi, ma się udać to Gity.

Hazu KashibuchiEdytuj

ZadanieHazu
Hazu mówi, że jest spragniony, więc zadaniem gracza jest zakup napoju w automacie i przyniesieniu mu go. Po wykonaniu zadania, na biurku, przy którym Hazu szyje, pojawia się zapasowy mundurek.

Zadania rywalek Edytuj

Ponieważ rywalki nie są obecnie w pełni dodane do gry, nie wiadomo czy są to ich ostateczne zadania.

Osana NajimiEdytuj

Task Osany
Polega ono polega na odnalezieniu jej breloczka od telefonu w kształcie kota, który zgubiła w labiryncie.

Zadanie to zostało dodane w aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku, jednak z powodu usunięcia możliwości wywołania Osany, zadania nie da się wykonać od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku.

Dzięki trybowi póz można przywołać animacje, które Osana będzie wykonywała podczas wymawiania zadania.

Kizana Sunobu[1]Edytuj

Zadanie Kizany
Kizana zleca Yandere-chan rozmowę z Kokoną na temat jej fryzury. Celem Ayano jest zmuszenie Kokony do zmienienia jej obecnej fryzury na inną.

AktualizacjeEdytuj

9 października 2015 Dodano pierwsze zadanie, dla Saki.
31 maja 2016 Dodano zadania dla Kokony i Musume.
22 września 2018 Dodano zadania dla Riku, Pippi i Ryuto.
16 grudnia 2016 Dodano zadanie dla Osany.
3 stycznia 2017 Usunięto Osanę, lecz w grze pozostały animacje i linie dla tego zadania.
17 maja 2017 YandereDev wspomniał o zadaniu dla Kizany.
18 sierpnia 2018 Dodano zadanie dla Gemy.
Od teraz można zapytać Musume o zadanie dopiero po sprzątaniu szkoły.
2 grudnia 2018 Dodano zadanie dla Gity.
15 stycznia 2019 Dodano zadanie dla Hazu.

PrzypisyEdytuj

  1. https://youtu.be/Bh6Fc5YucIw