FANDOM

Yaku Zaishiuczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Yaku ma srebrne, uczesane do tyłu włosy z zielonymi pasemkami, oraz wynalazek na oczach, symbolizujący jego emocje. Nosi domyślny mundurek szkolny. Podczas zajęć ubiera biały fartuch, a pod spód fioletowy kombinezon.

OsobowośćEdytuj

Yaku jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej wychowawczyni i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli protagonistka pozbędzie się ciała, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciał rozmawiać z Yandere-chan, bo będzie na nią zły i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma zabójczynię. Jeśli Yandere-chan spróbuje zrobić mu zdjęcie telefonem, będzie patrzeć na nią podejrzliwie.

InformacjeEdytuj

Młody chemik uwielbiający tworzyć różne mieszanki, by zobaczyć rezultaty. Zawsze unika odpowiedzi na pytanie o jego intencje. Urządzenie na jego głowie wykrywa i symbolizuje jego obecne emocje. Informacje o Yaku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RutynaEdytuj

Yaku przychodzi do szkoły o 7:00, po czym kieruje się do szafki, by zmienić buty. Następnie idzie do klubu naukowego, gdzie przebiera się w strój do zajęć i zajmuje się przygotowywaniem mieszanek chemicznych. Co jakiś czas udaje się do magazynu, po potrzebne rzeczy. O 8:00 z powrotem przebiera się i idzie do swojej klasy na lekcje. W trakcie przerwy obiadowej o 13:00, znowu kieruje się do klubu, by brać udział w jego zajęciach. Wraca na lekcje parę minut przed 13:30, gdzie zostaje do ich zakończenia o 15:30. Później bierze udział w sprzątaniu szkoły, a po jego skończeniu, z powrotem udaje się do sali klubu, gdzie zostaje do końca dnia.

AktualizacjeEdytuj

10 maja 2018 Dodano sylwetkę Yaku do klubu naukowego.
1 lipca 2018 Yaku został w pełni wdrożony do gry.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię i nazwisko, z japońskiego, można przetłumaczyć na „chemik” (薬剤師 yakuzaishi).
  • Możliwe, że YandereDev zaimplementuje to, żeby Yaku chodził do pracowni naukowej po odczynniki.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/953ilu