FANDOM

Wykrywacz metalu 3-1-17
Wykrywacz metalu (ang. Metal Detector) – obiekt możliwy do spotkania w Yandere Simulator.

RozgrywkaEdytuj

Wykrywacze metalu pojawiają się po zabiciu jakiejkolwiek członkini samorządu uczniowskiego lub po wybraniu danej opcji w trybie misji.

Służą do tego by Yandere-chan nie mogła przejść z metalową bronią w dane miejsca. Niezależnie czy broń znajduje się w ekwipunku, czy Yandere-chan ją trzyma, to wykrywacz ją wykryje. W trybie fabularnym Yandere-chan jest za to opryskiwana gazem pieprzowym, co kończy się złym zakończeniem, a w trybie misji przejście przez nie z metalową bronią kończy się natychmiastowym zakończeniem misji.

Można je wyłączyć dzięki śrubokrętowi, a w trybie fabularnym dochodzi opcja wyłączenia ich poprzez komputer w pokoju ochrony.

Pojawiają się tylko w południowym skrzydle Akademi High School, czyli tam gdzie są sale lekcyjne, szafki, kafeteria oraz gabinet dyrektora.

AktualizacjeEdytuj

16 grudnia 2016 Dodano wykrywacze metalu.
18 grudnia 2016 Dodano możliwość wyłączenia wykrywaczy, za pomocą śrubokrętu.
Od teraz wykrywacze nie wykrywają niemetalowych broni.
3 stycznia 2017 Zmieniono model wykrywacza na aktualny.
Dodano dźwięki dla wykrywacza metalu.
18 grudnia 2017 Od teraz wykrywacze metalu pojawiają się również w trybie fabularnym po zabiciu członkini samorządu uczniowskiego.
27 kwietnia 2018 Poprawiono dwa błędy wykrywacza.

CiekawostkiEdytuj

  • Nemesis prawdopodobnie posiada ceramiczny nóż, by wykrywacze nie wykryły jej broni.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/5kc8zg