FANDOM

Puste wiadro Lut21.16

Puste wiadro.

Wiadro (ang. Bucket) – jeden z objektów w Yandere Simulator.

LokalizacjaEdytuj

Rozgrywka Edytuj

Yandere-chan może nosić wiadro, lecz noszenie go przed 3:30PM i po 4:00PM nie jest dobrym pomysłem, ponieważ gdy uczeń zauważy Ayano go noszącą, to odbierze jej 10 punktów reputacji.

Wlewanie/Wkładanie Edytuj

Do wiadra można wlać wodę ze zlewu, krew oraz benzynę z kanistra. Do wiadra można także włożyć 5 ciężarków.

Po zabójstwie Edytuj

Po zabiciu ucznia lub rozczłonkowaniu jego ciała, pozostają kałuże krwi, które trzeba zmyć mopem, jednak mop brudzi się od nadmiaru krwi. Można go umyć w wiadrze z wodą, lecz to także zabarwia wodę. Gdy mop zostanie umyty 3 razy, to woda zmieni się w krew.

Wylanie cieczy na uczniaEdytuj

Z dachu Edytuj

Na tą chwilę, jedyną osobą na którą możemy wylewać ciecz jest Kokona. Trzeba poczekać, aż ta pójdzie porozmawiać przez telefon w poniedziałek o 7:30 AM. Potem z dachu można na nią wylać wodę, krew albo benzynę. Gdy dziewczyna zostanie oblana, uda się do szatni, aby się umyć i przebrać. Wtedy natrafia się doskonała okazja, aby ją wyeliminować.

W przyszłości, będzie można doprowadzić do aresztowania rywalki, poprzez wylanie na nią krwi.

Z bliskaEdytuj

Na Kokonę można wylać ciecz z bliska, czyli wciskając CTRL blisko niej trzymając wiadro z cieczą. Gdy Yandere-chan nie będzie nosić maski, to zostaną jej odjęte punkty reputacji.

Podczas wylewania cieczy, Ayano wykonuje tą animację.

Z drzwiEdytuj

Pułapka z wiadrem 10-7-17
Gdy napełni się wiadro jakąkolwiek cieczą, to będzie można je postawić na drzwiach prowadzących do dziedzińca, na dach, do gabinetu dyrektora i za szkołę. Oczywiście na chwilę obecną oblana zostanie tylko Kokona po otworzeniu tych drzwi.

Po otworzeniu przez osobę drzwi, wiadro spadnie (a ciecz się rozleje tylko gdy Ayano klęka).

Podpalenie Edytuj

Osobny artykuł: Podpalenie.

Wylewając na Kokonę benzynę, nie ważne czy z dachu czy z bliska, gdy potem rzucimy w nią zapałką, zacznie się palić żywcem, po czym umrze.

Porażenie Prądem Edytuj

Osobny artykuł: Porażenie Prądem.

W środę o 7:30 AM, Kokona idzie skorzystać z toalety na parterze. Gdy wejdzie do kabiny można wylać na nią dowolną ciecz, a następnie wyłączyć światło oraz odkręcić śrubokrętem włącznik światła. Później Kokona wychodzi z kabiny i próbuje znaleźć włącznik, a po naciśnięciu go zostaje śmiertelnie porażona prądem.

Zmiażdżenie Edytuj

Osobny artykuł: Zmiażdżenie.

Wiadro można również uzupełnić ciężarkami. Aby je podnieść trzeba mieć co najmniej 2 poziom wychowania fizycznego. Aby zmiażdżyć Kokonę trzeba poczekać, aż będzie rozmawiać przez telefon w poniedziałek o 7:30 AM. Podobnie jak z wylewaniem cieczy na nią z dachu, trzeba przycisnąć E i wtedy spada wiadro z ciężarkami. Po zderzeniu słyszalny jest dźwięk uderzenia Yandere-chan przez delikwenta, a Kokona ginie na miejscu.

CiekawostkiEdytuj

  • Od aktualizacji 16 czerwca 2015 roku, można zabarwić wodę na kolor czerwony.
  • Jeśli kliknie się B, to woda automatycznie zabarwi się na krew. To funkcja debugowana i nie będzie jej w ostatecznej wersji gry. 
  • W początkowych wersjach gry, woda w wiadrze miała inną teksturę i była bardziej realistyczna. Zostało to zmienione z powodu, zrobienia zabarwiania wody na czerwono. 
  • Istnieje błąd, dzięki któremu można umyć mopa, nie brudząc wody. Wystarczy stanąć na brzegu wiadra, delikatnie się poruszając, wyszukiwać przycisku „zamocz”. Yandere-chan zamoczy mop poza granicami wiadra, nie brudząc niczego.
  • Woda w wiadrze nie używa tej samej tekstury co woda w basenie, ponieważ powodowałoby to crush gry.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/8gl2jn