FANDOM

Menu Usług nowy wygląd
Serwisy 19-11-16
Usługi (ang. Services) – jedna z zakładek przysług Info-chan.

RozgrywkaEdytuj

Aby włączyć menu usług, należy na początku włączyć telefon, a następnie przejść do środkowej ikonki. Aby wykupić taką usługę, musimy zrobić odpowiednią ilość zdjęć majtek.

Usługi Info-chanEdytuj

Dostarczanie informacji o uczniachEdytuj

  • Koszt: 1 zdjęcie majtek.
  • Info-chan zapewni naszej bohaterce imię, klub, osobowość, miłość i harmonogram dnia każdego ucznia w szkole.

Podwyższenie reputacji Edytuj

Zepsucie reputacji rywalki Edytuj

  • Koszt: 3 zdjęcia majtek.
  • Info-chan może uszkodzić w pewnym stopniu reputacje aktualnej rywalki. Jeżeli rywalka będzie miała reputacji -100, Senpai nigdy nie zaakceptuje jej uczuć. Jednak jeżeli spadnie poniżej -150 popełni ona samobójstwo.

Dostarczenie mrocznego sekretuEdytuj

  • Koszt: 1 zdjęcie majtek.
  • Info-chan podaje Ayano najmroczniejszy sekret aktualnej rywalki. Mamy możliwość użycia w celu uszkodzenia reputacji naszej ofiary o jeden dodatkowy punkt lub zgłoszenie sekretu do doradcy, w celu wyrzucenia rywalki ze szkoły. Jednak co kolejny dzień, jej reputacja będzie się uszkadzała przez plotki uczniów.

Wyślij ucznia do domuEdytuj

  • Koszt: 10 zdjęć majtek.
  • Info-chan wyśle do wybranego przez ciebie ucznia fałszywą i straszną wiadomość na temat jego członka rodziny. Uczeń po przeczytaniu jej, opuści szybko szkołę i pojawi się drugiego dnia.

Opóźnienie przyjazdu policjiEdytuj

  • Koszt: 20 zdjęć majtek.
  • Ta opcja będzie dostępna jedynie kiedy policja jest w drodze do szkoły. Info-chan zadzwoni do policji wmawiając im, że widziano jak poszukiwany morderca opuścił szkołę. Spowoduje to tym, że policjanci będą przeszukać obszar poza szkołą dając Yandere-chan dodatkowe 5 minut na pozbycie się dowodów.

Wyrzucenie członkini Samorządu Uczniowskiego Edytuj

  • Koszt: 25 majtek.
  • Ta opcja dostępna tylko w trybie misji.
  • Info-Chan sprawi, że wydział wyrzuci wybraną przez Ayano dziewczynę z Samorządu. Staje się wtedy normalnym uczniem: można z nią rozmawiać, nie będzie popychać Ayano oraz straci gaz pieprzowy, dzięki czemu nie będzie mogła pryskać nim bohaterki.

HistoriaEdytuj

8 października 2015 Dodano funkcję usług.
15 marca 2018 Dodano kolejne usługi.