FANDOM

Umeji Kizuguchiuczeń Akademi High School oraz prawa ręka liderki delikwentów, czyli Osoro Shidesu.

WyglądEdytuj

Umeji posiada rozczochrane blond włosy oraz żółte oczy, a także bliznę na prawym oku. W lewym uchu ma cztery kolczyki. Nosi żółtą bluzkę z wizerunkiem płonącej czaszki, na którą zakłada klasyczną górną część męskiego mundurka, z tą różnicą że jego rękawy są węższe. Górę mundurka nosi rozpiętą, jak inni delikwenci. Nogawki spodni też są bardziej obcisłe. Zakłada buty takie jak inni uczniowie. Na plecach nosi futerał, w którym znajduje się kij bejsbolowy.

OsobowośćEdytuj

Umeji jest agresywny, po zauważeniu zabójstwa, bądź Ayano ciągnącej/trzymającej zwłoki/części ciała, pobiegnie za nią, aby z nią zawalczyć. Jeśli on wygra, to Ayano zostanie zatrzymana, a ten zadzwoni po policję.

ProfilEdytuj

Osoro Shidesu, liderka delikwentów, jest nieobecna w szkole. Ten uczeń to jej prawa ręka, któremu powierzyła kontrolę nad gangiem, w trakcie jej nieobecności. Informacje o Umejim, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RutynaEdytuj

Umeji przychodzi do szkoły parę minut po 7:00 AM, po czym udaje się do swojej szafki, by przebrać buty. Następnie kieruje się w pobliże pieca, by porozmawiać z resztą delikwentów. O 8:30 AM udaje się do swojej klasy na lekcje. W trakcie przerwy obiadowej o 1:00 PM, ponownie idzie spotkać się z innymi delikwentami koło pieca. Wraca na lekcje parę minut przed 1:30 PM, gdzie zostaje do ich zakończenia o 3:30 PM. Nie bierze udziału w sprzątaniu szkoły, tylko od razu kieruje się z powrotem do pieca, gdzie zostaje z resztą delikwentów do końca dnia.

Zadanie Edytuj

Umeji uważa że coś jest nie tak z jego 100$ i chce od Ayano tej samej kwoty. Można wtedy zarobić pieniądze w pracy na pół etatu lub kupić plik banknotów od Info-chan i dać delikwentowi tę kwotę. Po tej transakcji stracimy 100$.

Tematy konwersacji Edytuj

LubianeEdytuj

  • Brutalność
  • Gotowanie
  • Koty
  • Ogrodnictwo
  • Samotność
  • Sprawiedliwość

NielubianeEdytuj

AktualizacjeEdytuj

26 kwietnia 2018 Dodano Umejiego.
15 sierpnia 2019 Dodano zadanie dla Umejiego oraz możliwość dołączenia do gangu delikwentów.
22 sierpnia 2019 Przyciszono głos Umejiego.

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/922kop