FANDOM

Tsuzuro Yamazakiuczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu teatralnego.

WyglądEdytuj

Tsuzuro ma długie, kręcone, fioletowe włosy, obwiązane różami, jako znak przynależności do klubu teatralnego. Jego oczy są koloru bordowego. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem masek, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu.

OsobowośćEdytuj

Tsuzuro jest duszą towarzystwa. Jeśli będzie świadkiem morderstwa lub zauważy zwłoki, pobiegnie na dziedziniec i zadzwoni na policję. Gdy jednak znajduje się w grupie, może przyszpilić Yandere-chan do ziemi. Jeżeli widział Ayano podczas dokonywania zbrodni, zacznie o niej plotkować. Ze względu na jego siłę, nie będzie w stanie się obronić, jeśli go zaatakujemy. Gdy spróbujemy zrobić mu zdjęcie telefonem, zacznie pozować.

InformacjeEdytuj

Zaufano mu, by zarządzał klubem teatralnym, pod nieobecność przewodniczącej. Aspirujący aktor ze skłonnością do wygłaszania melodramatycznych przemówień, nawet gdy nie jest na scenie. Informacje o Tsuzuro, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

18 sierpnia 2018 Dodano Tsuzuro.
4 września 2018 Na opasce Tsuzuro, zamiast napisu, pojawił się wizerunek masek.