Tsuruzo Yamazakiuczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu teatralnego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Tsuruzo ma długie, kręcone, fioletowe włosy, obwiązane różami, jako znak przynależności do klubu teatralnego. Jego oczy są koloru bordowego. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem masek, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Tsuruzo jest duszą towarzystwa. Jeśli będzie świadkiem morderstwa lub zauważy zwłoki, pobiegnie na dziedziniec i zadzwoni na policję. Gdy jednak znajduje się w grupie, może przyszpilić Yandere-chan do ziemi. Jeżeli widział Ayano podczas dokonywania zbrodni, zacznie o niej plotkować. Ze względu na jego siłę, nie będzie w stanie się obronić, jeśli go zaatakujemy. Gdy spróbujemy zrobić mu zdjęcie telefonem, zacznie pozować.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Zaufano mu, by zarządzał klubem teatralnym, pod nieobecność przewodniczącej. Aspirujący aktor ze skłonnością do wygłaszania melodramatycznych przemówień, nawet gdy nie jest na scenie. Informacje o Tsuruzo, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Aktualizacje[edytuj | edytuj kod]

18 sierpnia 2018 Dodano Tsuruzo.
4 września 2018 Na opasce Tsuruzo, zamiast napisu, pojawił się wizerunek masek.