FANDOM

Yanderedump

Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.

Toga Tabarauczeń Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Toga ma krótkie, brązowe włosy ułożone w chaotycznym nieładzie. Jego oczy są koloru oliwkowego. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje inaczej.

Opis Edytuj

Toga to uczeń, który boryka się z określeniem swojej drogi życiowej po ukończeniu szkoły. W zeszłym roku był członkiem każdego klubu, jednak nie poczuł, że należy do któregoś z nich. Całe dnie szwenda się po szkole, rozmyślając nad swoją przyszłością. Profil Togi u Info-chan.

Osobowość Edytuj

Toga jest samotnikiem, co oznacza, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję, zaś następnego dnia podobnie jak dusza towarzystwa i  pupilek nauczyciela, nie będzie chciał rozmawiać z Yandere-chan, bo będzie zły na nią i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze, przez co reputacja protagonistki będzie spadała o 10 punktów codziennie, dopóki Ayano nie pozbędzie się Togi. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy same zwłoki z tą różnicą, że następnego dnia, będzie można z nim rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma protagonistkę. Gdy Ayano będzie próbowała zrobić mu zdjęcie, ten zakryje twarz rękoma.

Rutyna Edytuj

Toga przychodzi do szkoły na 7.00, przebiera buty i błąka się po szkole. Stając od czasu do czasu, aż do godziny 8.00, kiedy idzie do klasy. Podczas przerwy je bento na dachu szkoły . Po lekcjach, bierze udział w szkolnym sprzątaniu i idzie do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Toga został dodany w aktualizacji z 15 stycznia 2019 roku.