FANDOM

Yanderedump

Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.

Toga Tabarauczeń Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Toga ma krótkie, brązowe włosy ułożone w chaotycznym nieładzie. Jego oczy są koloru oliwkowego. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje inaczej.

Opis Edytuj

Toga to uczeń, który boryka się z określeniem swojej drogi życiowej po ukończeniu szkoły. W zeszłym roku był członkiem każdego klubu, jednak nie poczuł, że należy do któregoś z nich. Całe dnie szwenda się po szkole, rozmyślając nad swoją przyszłością. Profil Togi u Info-chan.

Osobowość Edytuj

Toga jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbował obezwładnić Ayano. Jeśli protagonistka nie trzyma krótkiej broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ją trzyma, pojawi się minigierka, dzięki której gracz może albo zabić Togę, albo zostać przez niego obezwładnionym. Jeśli zobaczy same zwłoki, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej wychowawczyni. Gdy Yandere-chan będzie mu próbowała zrobić zdjęcie, ten zdziwi się i będzie się na nią patrzył podejrzliwie.

Rutyna Edytuj

Toga przychodzi do szkoły na 7.00, przebiera buty i błąka się po szkole. Stając od czasu do czasu, aż do godziny 8.00, kiedy idzie do klasy. Podczas przerwy je bento w kafeterii na pierwszym piętrze i wtedy można go otruć. Po lekcjach, bierze udział w szkolnym sprzątaniu i idzie do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Toga został dodany w aktualizacji z 15 stycznia 2019 roku.