FANDOM

YandereSimulator 01.06.2020 13 14 04
Yandere-chan posiada telefon, który ma wiele zastosowań. Aby go włączyć trzeba nacisnąć klawisz ↵ Enter. To wstrzymuje również grę. Tutaj znajdziesz menu, które ma wiele opcji: czas, informacje o uczniach, galeria, przysługi, zapisz, wczytaj, ustawienia, wyjdź, muzyka oraz lista zadań.

Opcja „Photo Gallery”, otworzy galerię, w której można zobaczyć wszystkie zdjęcia, które zostały zapisane.

Opcja „Favors” otworzy menu, w którym można kupić przysługi za kilka zdjęć majtek.

ZdjęciaEdytuj

Oprócz menu, można również robić zdjęcia z telefonu - kliknij prawym przyciskiem myszy (PC) lub LT (konsola) w celu rozpoczęcia wykonywania zdjęcia. Możesz użyć kółka w myszce (PC), aby powiększyć obraz. Aby zrobić zdjęcie, kliknij lewym przyciskiem myszy (PC) lub RT (Konsola). Po zrobieniu zdjęcia, możesz zdecydować, czy chcesz, aby wysłać je do Info-chan, zapisać w galerii czy usunąć.

YandereSimulator 01.06.2020 13 19 27
Gra może rozpoznać pięć różnych typów obrazów - Miłość Ayano, zdjęcie Uczniów, Majtki, Zwłoki i rozmawiającą jedną gnębicielkę z uczniem.

Zdjęcia Senpai'a mogą być stosowane w celu przywrócenia psychiki.

Zdjęcie z gnębicięlką możemy pokazać Horudzie aby jej pomóc.

Informacje o uczniachEdytuj

YandereSimulator 01.06.2020 13 20 38

Ta opcja pojawiła się w aktualizacji z 3 marca 2015 roku. Na początku, są tam jedynie dwie informacje o uczniach, czyli Info-chan i Senpai. Zdjęcie Senpai'a w informacjach będzie pozostawiało takie same, nawet jeśli go zmodyfikujemy na początku gry. Jak zrobimy zdjęcie uczniowi, trzeba wysłać je do Info-chan, aby zdobyć jakiekolwiek informacje o uczniu. Dzięki tej opcji, można również plotkować o danym uczniu, obniżając mu przez to reputację.

Oznaczenia:Edytuj

  • Martwi uczniowie posiadają przyciemnione okienka
  • "Przyjaciel" Yandere-chan będzie miał w lewym górnym rogu uśmiechniętą buźkę
  • Jeśli zrobiliśmy zdjęcie majtek uczniowi, to w prawym górnym rogu pojawia się obrazek z majtkami.
  • Jeśli uczeń zostanie aresztowany przez policję, pojawią się kraty w okienku.

Lista zadańEdytuj

Osobny artykuł: Zadania.

Ta opcja pozwala nam zobaczyć jakie mamy zadania od innych uczniów. Aby zdobyć tak zwane zadanie, trzeba porozmawiać z danym uczniem. 

Przewiń CzasEdytuj

YandereSimulator 01.06.2020 13 22 12
Ta opcja pozwala nam przyśpieszyć czas do wybranego momentu. Kiedy ją wybierzemy, nasza bohaterka będzie patrzyła na ekran telefonu, a czas będzie nam mijał. Ta opcja jest niemożliwa do wykonania jeżeli na terenie szkoły są zwłoki lub jesteśmy poza szkołą.

CiekawostkiEdytuj

  • W przyszłych aktualizacjach, jeśli zrobimy zdjęcie zwłok, istnieje mała szansa że obok ciała będzie duch ucznia[1].
  • Wykonując zdjęcie w damskiej łazience na drugim piętrze, można ujrzeć ducha dziewczyny.
  • W planowanym trybie 1980bohaterka nie będzie w stanie używać telefonu, ponieważ wtedy jeszcze telefony nie istniały. Zamiast tego, pewnie będziemy używać notatnika.
  • W filmiku „No Panty Shots Allowed On YouTube!”, stworzonym przez YandereDeva, telefon Yandere-chan jest różowy.
  • Kiedy galeria naszych zapisanych zdjęć jest pełna i spróbujemy zrobić jeszcze jedno zdjęcie oraz je zapisać, a następnie obejrzeć gra się scrashuje.

Przypisy Edytuj

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/653100542420381697