Tchórz rozmowa po morderstwie.png

Tchórz (ang. Coward) – jedna z dostępnych osobowości w grze.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Kiedy uczeń z tą osobowością ujrzy zabójstwo, zacznie błagać Yandere-chan o litość, obiecując jej przy tym dyskrecję, po czym ucieknie ze szkoły, nie zawiadamiając policji. W grupie jednak może być jedną z czterech osób, która zatrzyma protagonistkę. Następnego dnia, jeżeli Yandere-chan nie zostanie aresztowana, podczas próby rozmowy z tchórzem, zacznie on przekonywać dziewczynę, że nikomu nie zdradził jej sekretu oraz błagać, aby ta zostawiła go w spokoju. Kiedy natomiast odkryje same zwłoki, również ucieknie, wzywając policję. Jeżeli Yandere-chan spróbuje sfotografować tchórza telefonem, ten spłoszy się i zakryje twarz rękoma, podobnie jak robią to samotnicy. Po dołączeniu protagonistki do klubu fotograficznego, tchórze nie będą reagować na aparat, dzięki czemu w łatwy sposób będzie można zrobić im zdjęcie.

Postacie z osobowością „Tchórz”[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W przyszłości, jeśli będziemy z tchórzem w tym samym klubie, nie wyrzucą nas z klubu po doświadczeniu morderstwa.[1]
  • W przyszłości, po porwaniu tchórza, będzie można łatwiej obniżyć mu psychikę, tak aby stał się niewolnikiem. Będzie jednak za słaby, by zabić kogoś z wyższym poziomem siły.[2]
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, wszystkie uczennice posiadały tą osobowość.
  • Przed aktualizacją z 3 maja 2015 roku, wszyscy uczniowie płci męskiej posiadali tą osobowość.
  • Jedną z możliwych nazw dla tej osobowości była „Kruchy[3], która od aktualizacji z 20 lutego 2018 roku jest osobną osobowością.
  • W przyszłości możliwe jest, że gdy tchórz zobaczy morderstwo, ucieknie i zamknie się w pustym pokoju i wtedy zadzwoni po policję. Jedynym sposobem na zabicie tchórza byłoby wtedy zniszczenie zamka lub wyważenie drzwi.[4][5]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]