FANDOM

Czy wszystko...okej?
Mogę w czymś pomóc?
Czy coś...się stało?
Jestem...nieco zmartwiony... Po ujrzeniu Yandere-chan przebywającej w pobliżu niego.
Um, przepraszam! Czy mogłabyś przestać to robić? Przerażasz mnie! Kiedy Yandere-chan męczy Senpaia zbyt długo.
Co ty do cholery robisz? To okropne! Przestań, ty zboczeńcu! Po ujrzeniu Yandere-chan robiącej zdjęcia majtek innym uczennicom.
Co ​​do cholery jest z Tobą nie tak?! Odejdź ode mnie! Po ujrzeniu Yandere-chan będącej w stanie obłąkania/śmiejącej się maniakalnie/będącej opętaną przez Demona.
Dlaczego masz ze sobą broń? Co masz zamiar z nią zrobić?! Odsuń się! Po ujrzeniu Yandere-chan widocznie uzbrojonej.
Dlaczego jesteś we krwi?! Czy skrzywdziłaś kogoś? Widząc zakrwawioną Yandere-chan.
Zabiłaś ich! Odsuń się! Odejdź ode mnie!/Co ty ZROBIŁAŚ?! Ty POTWORZE!/O mój Boże! Właśnie kogoś ZAMORDOWAŁAŚ!/ Jak mogłaś to zrobić?! Czy ty zdajesz sobie sprawę, z tego co właśnie zrobiłaś?!/ To nie mogło się stać! Niech ktoś pomoże! POMOCY! Po ujrzeniu Yandere-chan mordującą kogoś lub stojącą blisko ciała.
Co jest z tobą nie tak?! Przestań! To nie jest miejsce na przemoc! Senpai po tym, jak zobaczył Yandere-chan rozpoczynającą walkę z delikwentem.
Osana? Wszystko w porządku? Hej, co się dzieje?! Potrzebujesz pomocy? Osana! O mój boże! Osana, odpowiedz mi! Obudź się, proszę obudź się! Nie rób tego! O boże, to nie mogło się stać! Nie! Reakcja Senpai'a na śmierć Osany w „January Osana Progress Report Part 2”.
Ugh...co do tego dałaś?!
Mój brzuch...nagle zaczął mnie boleć!
Nie mogę tego dokończyć! Muszę iść! Senpai po zjedzeniu zatrutego bento w „January Osana Progress Report Part 1”.
Wow! To jest przepyszne!
Tak! Jest świetne!
Hmm? Co mówiłaś? Senpai po zjedzeniu bento w „January Osana Progress Report Part 1”.
Co to jest?
Zrobiłaś mi lunch?
Och...fajnie! Wielkie dzięki! Senpai w rozmowie z Osaną w „January Osana Progress Report Part 1”.