FANDOM

W tym artykule znajdują się informacje o usuniętej zawartości gry. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Sota Yuki (jap. 雪 祖多) – usunięty uczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Sota miał żółte włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy były oklapłe i z krótką grzywką. Ubierał się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosował go inaczej.

OsobowośćEdytuj

Sota był duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam był świadkiem morderstwa, uciekał na dziedziniec, by zadzwonić na policję. Następnego dnia, nie chciałby rozmawiać z Yandere-chan, bo byłby na nią zły i przysiągłby jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Zachowywał się tak samo, jeśli zobaczył same zwłoki, z tą różnicą, że następnego dnia można było z nim porozmawiać. Z kolei jeśli był świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, mógł być jedną z czterech osób, która zatrzymałaby mordercę. Po nakierowaniu na niego aparatu, zaczynał pozować.

Po jego rozmowach z Haruto Yuto można było wywnioskować, że bardzo lubi anime.

CiekawostkiEdytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2015 roku, jako tchórz.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Yuna Hina.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku należał do klubu fotograficznego.
  • Pomiędzy aktualizacjami z 3 maja 2015 roku, a z 1 września 2017 roku był pupilkiem nauczyciela.
  • Został usunięty w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. Możliwe jednak, że powróci w trybie 1980[1].

PrzypisyEdytuj

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2018/08/18/mid-august-progress-report-new-students-new-clubs-new-task/