FANDOM

Shoku Tsuburayauczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu kulinarnego.

WyglądEdytuj

Shoku ma brązowe włosy z jednym zakręconym kosmykiem oraz zielone oczy. Na głowie nosi jasnożółtą chustkę, jako znak rozpoznawczy swojego klubu. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Wokół pasa ma zawiązany jasnoniebieski, falbaniasty fartuch. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem babeczki, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu.

OsobowośćEdytuj

Shoku jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, podobnie jak samotnik, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

InformacjeEdytuj

Zaufano mu, by zarządzał klubem kulinarnym, pod nieobecność przewodniczącej. Koneser dobrego jedzenia, o bardzo wymagającym podniebieniu. Marzy o zostaniu światowej sławy 5-gwiazdkowym szefem kuchni. Informacje o Shoku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

18 sierpnia 2018 Dodano Shoku.
19 sierpnia 2018 Dodano fartuszek Shoku.
4 września 2018 Na opasce Shoku, zamiast napisu, pojawił się wizerunek babeczki.