Shoku Tsuburayauczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu kulinarnego.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Shoku ma brązowe włosy z jednym zakręconym kosmykiem oraz zielone oczy. Na głowie nosi jasnożółtą chustkę, jako znak rozpoznawczy swojego klubu. Ubiera się w domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Wokół pasa ma zawiązany jasnoniebieski, falbaniasty fartuch. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem babeczki, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Shoku jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, podobnie jak samotnik, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Zaufano mu, by zarządzał klubem kulinarnym, pod nieobecność przewodniczącej. Koneser dobrego jedzenia, o bardzo wymagającym podniebieniu. Marzy o zostaniu światowej sławy 5-gwiazdkowym szefem kuchni. Informacje o Shoku, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Aktualizacje[edytuj | edytuj kod]

18 sierpnia 2018 Dodano Shoku.
19 sierpnia 2018 Dodano fartuszek Shoku.
4 września 2018 Na opasce Shoku, zamiast napisu, pojawił się wizerunek babeczki.