FANDOM

Sho Kunin (prawdziwe imię: Sho Kunikida) – uczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Ma ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy. Na głowie nosi bandanę z japońskimi znakami, jako znak rozpoznawczy klubu sztuk walki. Ubiera się w domyślny męski mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada kimono.

OsobowośćEdytuj

Sho jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbował obezwładnić Ayano. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ma, dostaniemy możliwość walki z nim, przy czym wygraną, będzie zabicie Sho. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, zdziwi się i będzie nam przyglądał się z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

InformacjeEdytuj

" W zeszłym roku pojawił się w krajowych wiadomościach, kiedy obronił kobietę napadniętą przez trójkę mężczyzn, a następnie odprowadził ją do szpitala. Jest najbardziej obiecującym uczniem Budo i oczekuje kiedy przejmie kierownictwo nad klubem po ukończeniu przez Budo szkoły." Informacje o Sho, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

15 listopada 2015 Dodano Sho.
16 listopada 2015 Dodano japońskie znaki na bandanie Sho.
1 stycznia 2016 Zmieniono fryzurę Sho.
15 lutego 2016 Ponownie zmieniono fryzurę Sho.
18 marca 2017 Rozjaśniono oczy Sho.
19 lutego 2019 Zmieniono kolor tęczówek oczu Sho z brązowego na niebieski.