Sho Kunin (prawdziwe imię: Sho Kunikida) – uczeń Akademi High School.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Ma ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy. Na głowie nosi bandanę z japońskimi znakami, jako znak rozpoznawczy klubu sztuk walki. Ubiera się w domyślny męski mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada kimono.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Sho jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbował obezwładnić Ayano. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ma, dostaniemy możliwość walki z nim, przy czym wygraną, będzie zabicie Sho. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, zdziwi się i będzie nam przyglądał się z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

" W zeszłym roku pojawił się w krajowych wiadomościach, kiedy obronił kobietę napadniętą przez trójkę mężczyzn, a następnie odprowadził ją do szpitala. Jest najbardziej obiecującym uczniem Budo i oczekuje kiedy przejmie kierownictwo nad klubem po ukończeniu przez Budo szkoły." Informacje o Sho, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Aktualizacje[edytuj | edytuj kod]

15 listopada 2015 Dodano Sho.
16 listopada 2015 Dodano japońskie znaki na bandanie Sho.
1 stycznia 2016 Zmieniono fryzurę Sho.
15 lutego 2016 Ponownie zmieniono fryzurę Sho.
18 marca 2017 Rozjaśniono oczy Sho.
19 lutego 2019 Zmieniono kolor tęczówek oczu Sho z brązowego na niebieski.