FANDOM

Shin Higaku (prawdziwe imię: Shin Higaonna) – uczeń Akademi High School oraz wiceprzewodniczący klubu okultystycznego.

WyglądEdytuj

Shin ma krótkie, lekko rozczochrane, ciemnogranatowe włosy i ciemnofioletowe oczy z wyraźnymi cieniami. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Nosi czarną obrożę na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, oznaczającą przynależność do klubu okultystycznego. Na lewym ramieniu nosi czerwoną opaskę z wizerunkiem pentagramu, symbolizującą to iż jest zastępcą przewodniczącej klubu.

OsobowośćEdytuj

Shin jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeżeli sam będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej nauczycielki i opowie jej o tym co widział, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni, a następnie schowa się w swojej klasie. Kiedy jednak jego nauczycielka pilnuje już innych zwłok, od razu pobiegnie się ukryć. Jeżeli jednak zauważy zabójstwo będąc w grupie, będzie mógł być jedną z czterech osób, która obezwładni morderczynię. Jeśli protagonistka pozbędzie się ciała, przed zjawieniem się nauczycielki, ta uzna, że był to tylko nieśmieszny żart ze strony ucznia i nakrzyczy na niego, przez co ten będzie chodził przygnębiony przez jakiś czas. Następnego dnia, jeżeli Yandere-chan nie zostanie aresztowana, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciał z nią rozmawiać, ponieważ będzie na nią zły i przysięgnie, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Wtedy też zirytowany, będzie zakrywać twarz dłonią przy próbie zrobienia mu zdjęcia, jak jest to w przypadku uczniów mściwych. Jeśli zobaczy samo ciało, również zawiadomi nauczycielkę, jednak następnego dnia będzie można z nim porozmawiać, ponieważ nie będzie świadom, kto dokonał zbrodni. Jeśli Yandere-chan spróbuje zrobić mu zdjęcie telefonem, będzie patrzeć na nią podejrzliwie, podobnie jak uczniowie heroiczni.

InformacjeEdytuj

Zaufano mu, by zarządzał klubem okultystycznym, pod nieobecność przewodniczącej. Cichy i introwertyczny młody człowiek, który nie pasjonuje się niczym... poza czarną magią, duchami i demonami. Informacje o Shinie, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

1 stycznia 2016 Dodano Shina.
1 lutego 2016 Dodano obrożę Shinowi.
18 sierpień 2018 Shin otrzymał opaskę na ramię, własne cytaty i animacje chodu, jako zastępca założycielki klubu.
4 września 2018 Na opasce Shina, zamiast napisu, pojawił się wizerunek pentagramu.

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku miał nazywać się Cho Shizen.
  • Jego imię, z języka japońskiego, można przetłumaczyć na „okultyzm” (jap. 神秘学 wym. shinhigaku).
  • Shin i Oka są jedynymi członkami klubu, którzy nie mają w żaden sposób zasłoniętego prawego oka.
  • Tak samo jak Oka uważa, że siostry Inkyu i Sakyu Basu są nadprzyrodzonymi istotami, jednak nie miał wystarczająco odwagi, aby je szpiegować, jak to robiła liderka jego klubu[1].
  • W demo gry będzie liderem klubu[2].

PrzypisyEdytuj

  1. http://es.yandere-simulator.wikia.com/wiki/Shin_Higaku
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6c69bo/a_small_question_for_yandev/dhsokhy/?utm_content=permalink&utm_medium=user&utm_source=reddit&utm_name=frontpage