FANDOM

Shima Shiya (prawdziwe imię: Shima Shibahara) – uczennica Akademi High School.

WyglądEdytuj

Shima ma krótkie, brązowe włosy i buraczkowe oczy. W plikach gry jej rozmiar biustu to 1,0. Na głowie nosi bandanę z japońskimi znakami, jako znak rozpoznawczy klubu sztuk walki. Ubiera się w domyślny żeński mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej. Podczas zajęć klubowych zakłada kimono.

OsobowośćEdytuj

Shima jest heroiczna. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, będzie próbowała obezwładnić Ayano. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, obezwładni ją od razu, a jeśli ma, dostaniemy możliwość walki z nią, przy czym wygraną, będzie zabicie Shimy. Jeśli zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, zdziwi się i będzie przyglądać się nam z zaintrygowaniem, podobnie jak nauczycielki.

InformacjeEdytuj

" Chciała założyć klub zapaśniczy, lecz nie zdołała zebrać odpowiedniej liczby członków, więc dołączyła do klubu Sztuk Walki. Dąży do zostania profesjonalną zapaśniczką, czym ciągle frustruje Budo gdyż używa efektownych chwytów zapaśniczych zamiast technik sztuk walki. Informacje o Shimie, po wysłaniu jej zdjęcia do Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

15 listopada 2015 Dodano Shimę.
15 lutego 2016 Zmieniono imię i nazwisko Shimy z „Shi Ta” na „Shima Shita”, ponieważ YandereDev nie lubił jej poprzedniej nazwy.[1]
Zmieniono fryzurę Shimy, której model był taki sam jak w starym Cirno Mode.
19 lutego 2019 Zmieniono kolor włosów i tęczówek oczu Shimy.
1 lipca 2020 Dano jej pseudonim "Shima Shiya" i jej prawdziwe nazwisko "Shima Shibahara"

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/691468602784874496