Yanderedump

Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.

Snap

SNAPtryb rozgrywki, który można aktywować po uzyskaniu złego zakończenia.

Rozgrywka Edytuj

Gdy Ayano zakończy grę w zły sposób (aktualnie jedynie w przypadku złamanego serca), gracz ma opcję wejścia w tryb SNAP. Opcję tę należy kliknąć osiemnaście razy, aby ten tryb się rozpoczął. Wtedy gra przybierze odcienie czerni i czerwieni. W SNAP Mode protagonistka ma dwa zadania: znalezienie noża i zabicie Senpaia. Zanim gracz to zrobi, może wcześniej zabić dosłownie każdą osobę w szkole (grono pedagogiczne, samorząd uczniowski, a nawet Raibaru Fumetsu) z wyjątkiem Info - chan, dyrektora i Genki. Gdy Yandere-chan będzie kogoś mordować, nikt nie pobiegnie, aby ją obezwładnić. W tle słychać cały czas krzyki co z tobą nie tak?! Oszalałaś?!, Nie rób mi krzywdy! i Nie zbliżaj się do mnie! Kiedy gracz przez dłuższy czas nie weźmie noża, ekran zacznie śnieżyć i zostanie przeteleportowany do losowego; gdy natomiast gracz będzie miał broń w ekwipunku, ale nie zabije Taro przez dłuższy czas, zostanie do niego przeniesiony.

Gdy Ayano będzie posiadała nóż i podejdzie do Senpaia, dźgnie go nożem w serce, mówiąc: If I can't have you, no one can, co oznacza Jeśli ja nie mogę ciebie mieć, to nikt nie może. Następnie Ayano zacznie patrzeć na nóż, a na dole pojawią się zanikające białe napisy: "Do it" (Zrób to) napisane tą samą czcionką, którą gnębicielki piszą obraźliwe napisy na ławce poszkodowanego ucznia. Po chwili Yandere-chan poderżnie sobie gardło nożem i ekran stanie się jaskrawoczerwony. Gracz automatycznie trafi do menu gry.

Zapowiedzi Edytuj

Prawdopodobnie SNAP mode będzie dostępny przy każdym złym zakończeniu w nieco innej odsłonie.

Jeżeli Yandere-chan nie wyeliminuje rywalki przed piątkiem, prawdopodobnie gracz otrzyma grywalną wersję filmu Promo Concept; w praktyce oznacza to, że Ayano obserwuje z oddali pocałunek pary, po czym zabija rywalkę, Senpaia i na koniec siebie.

Ciekawostki Edytuj

  • SNAP został zaimplementowany w aktualizacji z 31 marca 2020 roku.
  • SNAP jest ostatnią rzeczą, która została dodana do gry, przed oficjalną implementacją Osany.[1]
  • Pomimo bycia opcjonalnym, to zawsze po złym zakończeniu gry wchodzi w ten tryb.[2]

Przypisy Edytuj

  1. https://redd.it/7uxyqe
  2. https://redd.it/83y9sa
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.