Yandere Simulator Wiki
Advertisement
Yandere Simulator Wiki
Regrrggrre-0.png

Rywalki (ang. Rivals) – główne antagonistki w grze. Wszystkie z nich (z wyjątkiem Hanako i prawdopodobnie Megami) są zakochane w Taro Yamadzie. Pierwsze pięć z nich wierzy w mit o drzewie zakochanych i zdecyduje się wyznać mu pod nim miłość w piątek po szkole. Senpai zawsze zaakceptuje miłość rywalki jeśli jej nie wyeliminujemy, na co będziemy mieli tylko tydzień. Każda kolejna rywalka będzie trudniejsza od poprzedniej.

Testowe rywalki[]

To rywalki, które istnieją, bądź istniały w grze na potrzeby testów i prawdopodobnie nie pojawią się w finalnej wersji.

Rival-Chan[]

Tak zwana "Rival Chan" jest modelem zakupionym przez YandereDeva na Asset Store, pod nazwą "Satomi Makise" i pierwsza wersją Osany Najimi. Pojawiła się w trzeciej części starego intra, a w grze była tylko na potrzeby testowania czerwonej obwódki w Zmyśle Yandere, dlatego też nie można było jej zabić ani nie posiadała ona żadnej rutyny. Przez cały czas stała nieruchomo pod jednym z drzew na dziedzińcu, jednak, kiedy się przed nią stanęło i wcisnęło spację, wykonywała różne pozy. Po zaimplementowaniu Osany, zastąpiono jej imię jako "Raibaru Fumetsu" i w pełni zaimplementowano do gry.

Victim chan[]

Tak zwana "Victim Chan" jest modelem wykonanym przez YandereDeva tylko na potrzeby testowania animacji zabijania. Razem z "Witness-chan" pojawiła się w "How To Get Away With Murder In Yandere Simulator", gdzie została też pokazana jej poniedziałkowa rutyna. Najpierw po przyjściu do szkoły szła porozmawiać z Taro, a potem z Witness Chan, po czym prawdopodobnie szły razem na lekcje. Nie spotkamy jej już w szkole, ponieważ istniała tylko w celu pokazania funkcji rozgrywki w jednym filmie i nie była ona całkowicie wymodelowaną postacią, ale jest jednym z przechodniów kiedy Ayano pójdzie do miasta.

Kokona Haruka[]

Kokona Haruka była testową rywalką wybraną przez YandereDeva do testowania metod eliminacji. Miał on dylemat, co zrobić z faktem, że Kokona jest bardzo podobna do trzeciej oficjalnej rywalki - Kizany Sunobu, i nawet planował ją usunąć, ale ostatecznie pozostanie ona w finalnej grze. Po zaimplementowaniu Osany została normalnym NPC.

Rywalki trybu fabularnego[]

Rywalki te pojawią się w finalnej wersji gry. Każda z nich będzie posiadać swój "tydzień". Planowane jest 10 rywalek, czyli 10 tygodni na przejście gry. Każda kolejna z nich będzie trudniejsza do wyeliminowania od poprzedniej. Chwilowo jedyną rywalką w grze jest Osana Najimi i wstępna wersja tygodnia Amai.

Kizana Sunobu mogła zostać dodana przez pliki json, tak jak kiedyś Osana, lecz zostało to szybko usunięte. Oka Ruto była w grze przez długi czas, zanim miała ona pełnić rolę rywalki. Muja Kina była w grze jako pielęgniarka, zanim została zastąpiona przez Nasu Kankoshi, ponieważ Muja jest tylko pielęgniarką zastępczą. Megami Saikou można zobaczyć na laptopie oraz w cutscence po zabiciu członka samorządu uczniowskiego.

Osana Najimi[]

Osana jest pierwszą i najłatwiejszą rywalką w grze i przyjaciółką z dzieciństwa Taro. Nazywa go ona "głupkiem" aby skryć uczucia względem niego. Pojawia się w grze już w pierwszym tygodniu. Jej osobowość to "tsundere". Tsundere to ktoś, kto pod wpływem miłości staje się dokuczliwy wobec obiektu swoich westchnień, żeby ten nie odkrył co Osana naprawdę do niego czuje. Wierzy ona w mit o drzewie wiśni i jeśli jej nie wyeliminujemy, wyzna ona mu pod nim miłość w piątek po lekcjach. Jej aktualną dawczynią głosu jest Brittany Lauda.

Amai Odayaka[]

Amai będzie naszą drugą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu kulinarnego. Pojawi się w grze dopiero w drugim tygodniu, ponieważ zachorowała od zjedzenia zepsutej muffinki. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie pogadać z jej zastępcą, Shoku Tsuburaya.Osobowość Amai to "Słodka i Delikatna". Będzie ona ciepłą, łagodną i życzliwą dziewczyną. Również wierzy ona w mit o drzewie wiśni. Jej aktualną dawczynią głosu jest Kimberley Anne Campbell.

Kizana Sunobu[]

Kizana będzie naszą trzecią rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu teatralnego. Pojawi się w grze dopiero w trzecim tygodniu, ponieważ złamała nogę podczas jednego ze swoich przedstawień. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie porozmawiać z jej zastępcą,Tsuruzo Yamazaki. Osobowość Kizany to "Arogancka i Egoistyczna". Będzie ona wzniosłą, zadufaną i zarozumiałą osobą. Również początkowo miała być Himedere, ale YandereDev z tego zrezygnował, ponieważ wtedy nie mogłaby być rywalką. Możliwe że zamiast tego będzie Kamidere. Ona też wierzy w mit o drzewie wiśni. Jej aktualną dawczynią głosu jest Katelyn Barr.

Oka Ruto[]

Oka będzie naszą czwartą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu okultystycznego. Pojawi się w grze dopiero w czwartym tygodniu, nie jest wiadome dlaczego, jednak będzie to miało coś wspólnego z jej mrocznym sekretem. W tym czasie żeby zapisać się do klubu trzeba będzie pogadać z jej zastępcą, Shin Higaku. Osobowość Oki to "Dziwna i Mroczna", jednak obecnie jest ona tchórzem. Wykazuje ona cechy typowe dla introwertyka. Jest też strachliwa, bojaźliwa i nieprzystosowana społecznie. Możliwe, że jest Dandere. Oka też wierzy w mit o drzewie wiśni. Jej aktualną dawczynią głosu jest Cait Myers.

Asu Rito[]

Asu będzie naszą piątą rywalką w grze. Jest przewodniczącą klubu sportowego. Pojawi się w grze dopiero w piątym tygodniu, ponieważ trenowała do piady. W tym czasie, żeby zapisać się do klubu trzeba będzie porozmawiać z jej zastępcą, Itachi Zametora'ą. Osobowość Asu to "Energiczna i Konkurencyjna". Będzie ona pozytywną i porywczą dziewczyną. Wierzy ona w mit o drzewie wiśni, tak jak reszta rywalek. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett..

Muja Kina[]

Muja będzie naszą szóstą rywalką w grze. Jest zastępczynią szkolnej pielęgniarki, Nasu Kankoshi. Pojawi się w grze dopiero w szóstym tygodniu, ponieważ jest ona jedynie na zastępstwie. Jej osobowość to "Niemądra i Niezdarna". W przeciwieństwie do Midy, nie będzie taka na jaką wygląda, będzie czystą i niewinną kobietą, a jej atrakcyjny wygląd jest niezamierzony z jej strony. Ponieważ jest dorosła, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, więc nie wyzna Taro miłości pod nim, tylko prawdopodobnie w swoim gabinecie. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett.

Mida Rana[]

Mida będzie naszą siódmą rywalką w grze. Jest zastępczynią nauczycielki klasy Senpai'a (aktualnie Kaho Kanon). Pojawi się w grze dopiero w siódmym tygodniu, ponieważ jest ona jedynie na zastępstwie. Jej osobowość to "Zmysłowa i Uwodzicielska". W przeciwieństwie do Muji będzie dokładnie taką osobą na jaką wygląda, czyli niegrzeczną i puszczalską kobietą. Jej atrakcyjny wygląd jest jak najbardziej zamierzony z jej strony. Ponieważ jest dorosła, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, więc nie wyzna Taro miłości pod nim, tylko prawdopodobnie w jego klasie (3-2). Jej aktualną dawczynią głosu jest Marissa Lenti.

Osoro Shidesu[]

Osoro będzie naszą ósmą rywalką w grze. Jest przewodniczącą delikwentów. Pojawi się w grze dopiero w ósmym tygodniu, ponieważ została wyrzucona z poprzedniej szkoły. Jej osobowość to "Charakterna i Budząca Grozę". Nie będzie ona zła, ale jest chuliganem. Ma łatwą tendencję do pakowania się w kłopoty, i prawdopodobnie też będzie jedyną rywalką, której przy próbie wyeliminowania za pomocą wydalenia ze szkoły nie będziemy musieli w nic wrabiać, ponieważ prawdopodobnie robi wiele zabronionych rzeczy, więc będzie wystarczyło tylko to udowodnić. Ponieważ nie jest zbyt dziewczęca, nie wierzy w mit o drzewie wiśni, więc prawdopodobnie wyzna Taro miłość przy piecu, tam gdzie zwykle przesiadują delikwenci. Jej aktualną dawczynią głosu jest Alexis Silvera.

Hanako Yamada[]

Hanako będzie naszą dziewiątą rywalką w grze. Jest młodszą siostrą Taro. Pojawi się w grze dopiero w dziewiątym tygodniu, ponieważ podczas wakacji rodzice Taro i Hanako rozwiedli się, przez co jej brat mieszka z jednym z rodziców, a ona z drugim gdzie indziej, więc uczęszczała do innego liceum, jednak po 8 tygodniach tak stęskniła się za bratem, że ubłagała swoją matkę by mogła uczęszczać do szkoły z nim, co jej się udało. Osobowość Hanako to "Dziewczęca i dziecinna". Będzie ona przylepna, urocza i emocjonalnie uzależniona od brata, z powodu tak długiej rozłąki. W piątek nie wyzna bratu miłości tylko poprosi go by w najbliższym czasie nie znalazł sobie dziewczyny, więc prawdopodobnie nie zrobi tego pod drzewem wiśni. Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M Bennett.

Megami Saikou[]

Megami będzie naszą dziesiątą i najtrudniejszą rywalką w grze. Jest przewodniczącą samorządu uczniowskiego. Pojawi się w grze dopiero w dziesiątym tygodniu, ponieważ jej ojciec zabronił jej chodzić do szkoły, gdyż z nieznanego źródła dowiedział się, że jest w niej ktoś niebezpieczny. Podczas kiedy nie obchodzi go los innych uczniów, a jedynie własnej córki, Megami zależy także na bezpieczeństwu pozostałych w szkole, więc decyduje się wbrew jego zakazowi do niej wrócić. Jej osobowość to "Nietykalna Bogini". Będzie ona ściśle zdyscyplinowaną osobą. Nie jest zakochana w Taro i nie wyzna mu miłości w piątek, ale zdemaskuje Ayano przed całą szkołą.

Rywalki trybu 1980[]

Osobny artykuł: Tryb 1980.

Duch Dziewczyny[]

Obecnie jest jedyną znaną rywalką tego trybu. Możliwe, że jej śmierć będzie pokazana tylko w intrze do tego trybu, bez możliwości jej eliminacji, aby uniknąć paradoksu czasowego.

Rywalki w Halloween DLC[]

YandereDev także rozważał zrobienie drugiego DLC, którego głównym tematem byłoby Halloween, jednak nie wiadomo czy z tego przypadkiem nie zrezygnował. To DLC prawdopodobnie dodawałoby trzy dodatkowe rywalki, którymi są;

  • Sukkub - demon, który pojawił się w Akademii przez to, że jeden z męskich uczniów był na tyle zdesperowany, aby nie być już prawiczkiem, że zdecydował się ją przyzwać. Sukkub jednak nie zainteresowała się chłopakiem i przychodzi do szkoły w poszukiwaniu lepszej zdobyczy. Znajduje Taro i natychmiast się w nim zakochuje w sposób, którego nigdy wcześniej nie znała. Ukrywa skrzydła i ogon używając magii i zaczyna uczęszczać do szkoły jako "uczennica wymiany walut". Utrzymanie tej formy wymaga od niej zużywania swojej magicznej energii, a jedynym sposobem jej odzyskania jest czerpanie siły życiowej od męskich uczniów. W przeciwieństwie do innych rywalek nie można jej zabić zwykłą bronią. Aby ją pokonać, Yandere Chan musi odsłonić jej prawdziwe oblicze sukkuba - zmusić ją do wyczerpania magicznej energii uniemożliwiając jej żywienie się męskimi uczniami albo podejść do klubu okultystycznego i wymyślić niekonwencjonalny sposób na śmierć demona.
  • Duch Dziewczyny - duch nawiedzający szkolną toaletę. Ci, którzy znają fabułę Yandere Simulator mogą wiedzieć o Easter Eggu ducha. Matka Ayano również była yandere w liceum i zabiła uczennicę w jednej ze szkolnych łazienek. Gracz może zobaczyć Ducha Dziewczyny, którą zabiła matka Yan Chan, gdy pójdzie do łazienki i zrobi zdjęcie. Ale co jeśli ten duch będzie chciał się zemścić na Ryobie krzywdząc jej córkę? Duch może zdecydować, by przekierować całą swoją moc aby zyskać fizyczną formę i zacząć romansować z Taro zanim Yandere Chan wyzna mu swoje uczucia. Podobnie jak sukkuba, Yandere Chan nie będzie w stanie "zabić" ducha i będzie musiała wyeliminować ją używając niekonwencjonalnych metod. Po raz kolejny być może klub okultystyczny byłby kluczem do pozbycia się jej.
  • Słodka kosmitka[1]

Ciekawostki[]

  • W przyszłości, w zależności z jakiego klubu pochodzą, rywalki będą mogły uchronić się przed Yandere Chan na różne sposoby.
  • Zabicie rywalki wcześniej niż to przewidywane pozwoli graczowi przejść do następnego tygodnia.
  • Urodziny każdej rywalki wypadną na inny miesiąc roku.
  • Tylko po śmierci Osany i Hanako dla Taro spadnie psychika.
  • Pierwotnie to Info chan miała być ostatnią rywalką w grze, ale YandereDev zrezygnował z tego pomysłu i stworzył Megami Saikou.
  • Każda rywalka będzie miała swoje unikalne majtki[2] o unikalnych "mocach",[3] które Ayano będzie mogła nosić po wyeliminowaniu ich.[4]
  • Tylko rywalki będą miały mroczne sekrety. Wyjątkiem może być dziennikarz.
    • Ciąża może być mrocznym sekretem jednej z rywalek.
  • Jeśli rywalki będą miały rodzeństwo, to nie będzie ono uczęszczało do Akademi High School. Jedynym wyjątkiem od reguły jest Hanako Yamada.
  • Realizacja możliwości ukrycia Yandere Chan jako rywalki jest bardzo trudna, więc nie może być zagwarantowana.
  • YandereDevowi podoba się pomysł włamania się do domu rywalki niszcząc jej pokój. W aktualizacjach w 2015-2016 zostało dodane miasto, ale włamanie się do domu rywalki nie było jeszcze dodane.
  • Zamordowanie rywalki, która jest także liderką jakiegoś z klubów nie spowoduje jego zamknięcia; każdy klub posiada jeszcze jedną osobę, która może podjąć te stanowisko, dzięki czemu klub może pozostać otwarty nawet po śmierci lidera.
  • Osobowość każdej rywalki zostanie przedstawiona poprzez unikalne animacje, których nie będą posiadać inne NPC.
  • W jednym lub dwóch przypadkach gracz będzie mógł użyć byłej rywalki, jako "narzędzie", aby wyeliminować przyszłą rywalkę. Jednak nie będzie można tego wykorzystać u wszystkich rywalek.
  • Osana, jako najprostsza rywalka, nie będzie posiadać hasła na telefonie, lecz następne rywalki będą takowe posiadały i zanim Yandere Chan ukradnie im telefon, będzie musiała poznać do niego kod.[5]
  • Rywalki zostały zaprojektowane na bazie metod eliminacji (obrócenie przyjaźni przeciwko u Osany, otrucie jedzenia u Amai, śmierć na scenie u Kizany, demoniczne rytuały u Oki, sabotaż wyścigów u Asu itd.).[6]
    • Drugą opcją było to, żeby każda z rywalek była typem "dere", z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana będąca po części tsundere, Kizana będąca po części himedere, Oka będąca po części dandere, Osoro będąca po części kuudere itd).
    • Trzecią opcją było to, żeby każda z rywalek była typową postacią z symulatora randek, z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana będąca przyjaciółką z dzieciństwa, Amai będąca słodką i delikatną dziewczyną, Oka będąca mroczną i tajemniczą dziewczyną, Asu będąca energiczną i towarzyską dziewczyną, Megami będąca super popularną idolką szkoły, itd).
    • Czwartą opcją było to, żeby każda z rywalek była przewodniczącą klubu, co da im specjalną umiejętność, która sprawia, że ​​są trudne do wyeliminowania, z czego niektóre zostały wykorzystane (Amai będąca przewodniczącą klubu kulinarnego, Kizana będąca przewodniczącą klubu teatralnego, Oka będąca przewodniczącą klubu okultystycznego, Asu będąca przewodniczącą klubu sportowego, Megami będąca przewodniczącą samorządu uczniowskiego, itd).
    • Piątą opcją było to, żeby każda z rywalek była koncepcją zakochania, z czego niektóre zostały wykorzystane (Osana reprezentuje zakochanie się bez wzajemności, utrzymywane w tajemnicy przez lata, Amai, Kizana, Oka i Asu reprezentują zakochanie się od pierwszego wejrzenia, Muja, Mida i Osoro reprezentują zakochanie się które jest zakazane i nie mile widziane przez społeczeństwo, itd.).
  • Jeśli wszystkie rywalki byłyby dostępne w pierwszym tygodniu rozrywki, to Taro na swoją dziewczynę prawdopodobnie wybrałby Osanę.

Przypisy[]