FANDOM

Ryuto Ippongo (jap. 一本五 龍戸) – uczeń Akademi High School oraz trzecia postać będąca Easter Egg'em w Yandere Simulator.

WyglądEdytuj

Ryuto ma ciemnoczerwone włosy i oczy tego samego koloru. W domyślnym wyglądzie jego ubranie to czarny mundurek, czarne spodnie, koszula z żółtymi guzikami i czarne buty. Po wypełnieniu jego zadania, będzie również nosił czerwoną bandanę na głowie.

OsobowośćEdytuj

Poza zdjęcie uzależniony od telefonu ryuto

Ryuto pozujący do zdjęcia.

Ryuto jest fonoholikiem. Oznacza to, że będąc świadkiem morderstwa, zrobi zdjęcie i wyśle je na policję, co skutkuje złym zakończeniem. Gdy ujrzy zwłoki to zrobi to samo jakby zobaczył zabójstwo, lecz gracz nie otrzyma złego zakończenia, jeśli posprząta wszelkie dowody na zbrodnie.

Zapozuje, gdy Ayano będzie chciała mu zrobić zdjęcie.

Według jego informacji, Ryuto jest sekretnie zakochany w Pippi Osu, jednak nie zdaje sobie sprawy z jej uczuć względem niego. Przez to, gdy widzi protagonistkę zabijającą jego miłość, zaatakuje ją. Również z jego profilu wynika, że okłamuje on swoich rodziców, że w szkole się pilnie uczy.

RutynaEdytuj

O 7:00, Ryuto przychodzi do szkoły. Idzie do swojej szafki i zmienia buty, po czym o 7:06 zaczyna wraz z klubem gier chodzić po szkole grając w grę na telefonach. O 8:00 Ryuto udaje się na lekcje do klasy 1-1. O 13:00 idzie zjeść wraz z klubem gier bentō. O 13:22 Ryuto ponownie udaje się do klasy. O 15:33 zaczyna sprzątać a o 16:00 udaje się do sali klubu gier.

ZadanieEdytuj

ZadRI 15-2-17
Ryuto może dać zadanie Yandere-chan, które polega na odnalezieniu jego czerwonej bandany, która znajduje się naprzeciwko wejścia do szatni.

CiekawostkiEdytuj

Ryuto w grze Osu!

Ryuto w grze „Osu!”.

  • Ryuto został dodany w aktualizacji z 18 września 2015 roku.
  • Kiedyś posiadał duże czarne brwi, ale zostało to usunięte w aktualizacji z 8 października 2015 roku.
  • Ryutowi głosu użycza Lucas Boggie.[1]
  • Pierwotnie miał osobowość pupilek nauczyciela i uczęszczał do klasy 1-1.
  • Ryuto jest pierwszym chłopakiem w grze, który posiada swoją miłość.
    • Jednak w finalnej grze więcej postaci będzie posiadać swoją miłość.
  • Był wzorowany postacią Ryuta Ippongi z gry Osu! Tatakae! Ouendan.
  • Pomimo tego, że Pippi i Ryuto są zakochani w sobie ze wzajemnością, to gracz nie będzie mógł ich zeswatać. Opcja bycia swatką będzie dostępna tylko na rywalkach.
  • Jeśli podejdziemy do pluszowej alpaki z klubu muzycznego, która znajduje się na stole, wybierzemy opcje „Male Victim” i poprosimy żółwia o ofiarę, to zamiast Midori Gurin pokaże się on.
  • W przyszłości, gdy będzie przebywał blisko Pippi Osu, będzie się rumienił. [2]
  • Jeżeli Pippi zostanie zamordowana, Ryuto popadnie w depresję.[3]

Przypisy Edytuj

  1. https://youtu.be/LP4r-twWxg4
  2. https://twitter.com/YandereDev/status/652344896573956096