Ryusei Koki (jap. 子気 流星) – usunięty uczeń Akademi High School.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Ryusei miał granatowe włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jego włosy były sterczące, tak samo jak grzywka. Posiadał okulary w niebieskich oprawkach. Ubierał się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosował go inaczej.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Ryusei był pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sam był świadkiem morderstwa, biegł do swojej nauczycielki i mówił jej o tym co widział, po czym prowadził ją do miejsca zabójstwa. Jeśli udało nam się pozbyć ciała, nauczycielka uznawała, że to był tylko żart. Następnego dnia, Ryusei nie chciał z nami rozmawiać, ponieważ był zły na Yandere-chan i przysięgał jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowywał, jeśli zobaczył samo ciało, z tą różnicą, że następnego dnia można było z nim porozmawiać. Z kolei jeśli był świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, mógł być jedną z czterech osób, która by nas zatrzymała.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ryusei został dodany w aktualizacji z 15 kwietnia 2015 roku.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie artystycznym.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Mei Mio.
  • Został usunięty w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. Możliwe jednak, że powróci w trybie 1980[1].

Przypisy[edytuj | edytuj kod]