FANDOM

Riku Somauczeń Akademii High School.

WyglądEdytuj

Riku ma fioletowe rozczochrane włosy z grzywką opadającą na lewą stronę. Jego oczy są koloru czerwonego. Nosi domyślny mundurek szkolny, chyba, że gracz dostosuje go inaczej. Po lewej stronie ma przypiętą czerwoną różę.

OsobowośćEdytuj

Riku jest duszą towarzystwa. Oznacza to, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, podobnie jak samotnik, nie będzie chciał z nami rozmawiać, bo będzie zły na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nim porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Według jego informacji, Riku pochodzi z majętnej rodziny jednak stara się to ukrywać prawdopodobnie dlatego, aby nie być inaczej traktowanym przez innych uczniów. Jednakże wszelkie próby ukrycia swojego pochodzenia nie wychodzą mu zbyt dobrze, ze względu na jego nieco „inteligentny” sposób wypowiadania się.

ZadanieEdytuj

ZadRS 15-2-17
Riku chce zdjęcie kotka znajdującego się na terenie szkoły. Aby wykonać to zadanie należy, udać się na lewy bok budynku szkoły, zrobić zdjęcie kotkowi, po czym zapisać i udać się z powrotem do Riku.

Relacje Edytuj

Kokona HarukaEdytuj

Chłopak jest w niej zakochany. Często obserwuje ją z ukrycia po szkole, kiedy ta uczęszcza na zajęcia w klubie kulinarnym. Jednak nie ma wystarczająco dużo odwagi, aby samemu wyznać Kokonie swoje uczucia. Jeśli wykonamy zadanie, które nam poleci, wtedy odblokujemy możliwość pomocy zeswatania go z Kokoną.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas swatania można zmieniać jego wygląd.
  • Jego „żeńska odpowiedniczka” to Kokona Haruka.
  • Jonah Scott użyczył głosu Riku.
  • Przed aktualizacją z 16 grudnia 2016 roku był w klubie kulinarnym.