FANDOM

Część informacji w tym artykule jest oparte o film „Revealing the Identity of the Mysterious Obstacle in Yandere Simulator” i nie została jeszcze dodana do gry.

Raibaru Fumetsuuczennica Akademi High School, która utrudni graczowi eliminację Osany.

Wygląd Edytuj

Raibaru posiada blond włosy spięte w dwa kucyki za pomocą różowych spinek w białe kropki. Po prawej stronie włosów ma wpiętą fioletową kokardkę. Raibaru ma pomarańczowe oczy, nosi białe getry i domyślny mundurek, jeśli gracz nie dostosował go inaczej.

Osobowość Edytuj

Raibaru jest opiekuńcza, co oznacza, że jeśli Ayano spróbuje ją zaatakować, to ta zatrzyma jej atak, złamie jej kości i przyszpili ją do ziemi. Jeśli Raibaru zobaczy Ayano zabijającą lub niosącą zwłoki Osany, to zaatakuje ją, łamiąc jej kości i przyszpili ją do ziemi.

Opis[2] Edytuj

Dokładnie rok przed tym jak rozpoczyna się rozgrywka Yandere Simulator, Raibaru była przewodniczącą klubu sztuk walki. Była bardzo dobrą mentorką i nauczyła wielu uczniów obrony, nawet jeśli ci nie byli w klubie. Wielu uczniów nie doceniało Raibaru przez jej słodki i dziewczęcy wygląd. Wielu uczniów wyzwało ją na pojedynek, myśląc że są w stanie ją łatwo pokonać…ale ona nigdy nie przegrała. Była bardzo dumna z tego, że ani razu nie przegrała. Dzięki temu zyskała pseudonim „Niezniszczalnej Rywalki”.

Najlepszym uczniem Raibaru był Budo. Budo nauczył się wielu rzeczy od niej i obdarzył ją dużym szacunkiem. Na końcu semestru niespodziewanie wyzwał ją na pojedynek. Ona przyjęła jego propozycję i ku zdziwieniu wszystkich, Budo pokonał Raibaru, niszcząc jej stuprocentowy wynik wygranych, na który tak długo pracowała. Lecz ona nie była zła po przegranej; ulżyło jej! Od dłuższego czasu ona chciała przestać praktykować sztuki walki i znaleźć nowe hobby, ale czuła się zobligowana do praktykowania sztuk walki, tylko przez jej wynik wygranych. A wtedy ktoś zniszczył ten wynik i jeden z jej uczniów ją pokonał, Raibaru poczuła, że to jest dobry czas, na zaprzestanie trenowania sztuk walki. Więc zrezygnowała z pozycji przewodniczącej klubu i awansowała Budo na tę pozycję. Jej uczniowie byli bardzo smutni, że ona ich opuszcza, ale uszanowali jej decyzję i zaakceptowali Budo jako ich nowego przewodniczącego.

Gdy semestr się skończył, Raibaru znalazła sobie przyjaciółkę - Osanę Najimi. Spędziły ze sobą dużo czasu i szybko stały się najlepszymi przyjaciółkami. Tak w sumie obydwie stały się tak bliskie sobie, że nawet zaczęły nosić podobne dodatki! W momencie kiedy rozgrywka Yandere Simulator ma miejsce, rzadko kiedy można zobaczyć Osanę bez Raibaru. Obie stały się praktycznie nierozłączne.

Chociaż Raibaru nie trenuje już sztuk walki, dalej jest w swojej najlepszej kondycji fizycznej i jest w stanie złamać komuś kości w obronie własnej lub przyjaciół. To oznacza, że najbezpieczniej w szkole jest po stronie Raibaru.

Tło biograficzne Edytuj

Historia RaFu3

Raibaru podczas prowadzenia zajęć klubu sztuk walki.

W roku poprzedzającym aktualne zdarzenia z Yandere Simulator Raibaru była przewodniczącą klubu sztuk walki i nauczyła wielu jak się bronić, co wyjaśnia dużą ilość osób, które potrafią się obronić, a nie są w tym klubie. Większość osób nie wierzyło w to, że jest ona wstanie się obronić, więc wyzywano ją na pojedynki, lecz Raibaru wszystkie wygrała. Przez to zyskała sobie przydomek Niezniszczalnej rywalki. Pod koniec roku Budo również ją wyzwał na pojedynek i wygrał, więc ta oddała mu tytuł przewodniczącego klubu sztuk walki i odeszła z klubu, aby spróbować innych rzeczy. W aktualnym roku szkolnym zaprzyjaźniła się z Osaną. Zżyły się ze sobą tak bardzo, że zaczęły nosić podobne akcesoria.

Rutyna Edytuj

Na początku dnia Raibaru stoi pod drzewem po lewej stronie i czeka na Osanę, by z nią porozmawiać. Raibaru spędza cały dzień z Osaną, czy to rozmawiając z nią, czy podglądając ją. W pewnym momencie Raibaru zabierze Osanę w wycieczkę po klubach, aby poznać jej opinię na ich temat.

Relacje Edytuj

Osana Najimi Edytuj

Raibaru i Osana przyjaźnią się od początku aktualnego roku szkolego. Noszą podobne akcesoria wpięte we włosy oraz spędzają ze sobą większość dnia. Nawet gdy Osana odchodzi by porozmawiać z Taro lub z kimś przez telefon, Raibaru na nią patrzy z ukrycia. Gdy Raibaru widzi Ayano mordującą Osanę lub niosącą jej zwłoki, to zaatakuje ją, łamiąc jej kości.

Budo Masuta Edytuj

Nie są znane dokładne relacje między Budem a Raibaru, lecz wiadomo, że Budo podkochuje się w Raibaru oraz darzy ją dużym szacunkiem. Po pokonaniu Raibaru, ta oddała mu tytuł przewodniczącego klubu. Nie jest jednak z tego powodu zła,gdyż wreszcie czuje się "wolna".

Tematy Konwersacji Edytuj

LubianeEdytuj

  • Anime
  • Cosplay
  • Czytanie
  • Fotografia
  • Kotki
  • Sztuka
  • Muzyka
  • Natura
  • Ogrodnictwo
  • Przyjaźń
  • Rodzina
  • Sprawiedliwość
  • Szkoła
  • Sztuki Walk

NielubianeEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Raibaru używa tego samego modelu co Rival-chan.
  • Twarz Raibaru była ukrywana w tajemnicy od 3 stycznia 2017 do 15 lipca 2019.
  • Początkowo miała być w innej klasie niż Osana[3].
  • YandereDev napisał, że prawdopodobnie będzie można się z nią zaprzyjaźnić[3].
  • Raibaru nie jest fanką Miyuki[3].
  • Jej imię, Raibaru (ライバル), oznacza rywalkę, a jej nazwisko, Fumetsu (不滅), oznacza nieśmiertelną.

Przypisy Edytuj

  1. https://imgur.com/o4lpW5G
  2. http://yanderesimulator.com/characters/
  3. 3,0 3,1 3,2 https://redd.it/83i1ka