FANDOM

Wyzwanie z Samobójstwem
Prawdziwe Samobójstwo (ang. Real Suicide) – jeden z krwawych sposobów na pozbycie się rywalek. Ten sposób nie zostawia żadnych dowodów zbrodni przeciwko graczowi, jednak należy do najbardziej skomplikowanych metod eliminacji.

Spowodowanie samobójstwa Edytuj

Aby spowodować, żeby rywalka popełniła samobójstwo z własnej woli, trzeba rozsiać o niej plotki i zniszczyć jej reputację do -150 punktów.

Mnożniki plotek:

  • Posiadanie dobrej reputacji.
  • Posiadanie dużego poziomu uwodzenia.
  • Założone „skąpe seksowne majtki”.
  • Kupione wideo od Info-chan.
  • Plotkowanie z przyjacielem.

Zniszczona reputacjaEdytuj

Zostawienie białej chryzantemy na ławce ucznia, jest jednym ze sposobów znęcania się nad innymi w Japonii. Ten kwiat jest stawiany na ławce ucznia, który zmarł. Jeśli jednak uczeń wciąż żyje, to ten czyn oznacza, że ktoś życzy mu śmierci. W Yandere Simulator, taki kwiat będzie pojawiał się na ławce rywalki, której reputacja znajdować się będzie w granicach od -50 do -99 (aktualnie jednak obejmuje to tylko Kokonę Harukę). Od -50 do -149 reputacji, gnębiony uczeń przestanie komunikować się z innymi i będzie siedział samotnie na ławce, na dachu ze spuszczoną głową, co daje łatwą okazję na zabicie go bez żadnych świadków. Kiedy rywalka będzie miała -100 reputacji lub mniej, uczniowie napiszą na jej ławce wyzwiska i negatywne komentarze, a Senpai odrzuci jej wyznanie miłości i rywalka zostanie praktycznie wyeliminowana. Jednakże, Yandere-chan może dalej kontynuować niszczenie jej reputacji. Jeśli reputacja rywalki osiągnie -150 punktów, to uczniowie zaczną się nad nią dotkliwiej znęcać. Wtedy już, rywalka przestanie całkowicie przychodzić do szkoły, ponieważ popełni samobójstwo.

Ciekawostki Edytuj

  • Scenka w której Kokona, stoi nad swoją ławką czytając napisane na jej wyzwiska, po czym powoli pochyla głowę i klasa zaczyna znikać zastępując ją czarnym tłem, a na szyi Kokony pojawia się sznur, prawdopodobnie nie pojawi się w grze.
  • W przyszłości, po popełnieniu przez ucznia samobójstwa z powodu gnębienia, w szkole odbędzie się uroczystość żałobna, która uczci pamięć o nim, tak jak dzieje się to w prawdziwych szkołach.
  • Można ustawić dowolną reputację uczniowi, wystarczy zrobić mu zdjęcie i wysłać Info-chan. Kiedy otworzymy okno z informacjami o nim naciskamy odpowiednio: + lub -.
  • Napisy na ławce gnębionego ucznia nawiązują do mangi Koe no katachi, gdzie rozmieszczenie napisów i czcionka były takie same.