Nie mylić z pracownią biologiczną!
Pracownia Chemiczna.png

Pracownia Naukowa (ang. Science Lab) – jedno ze szkolnych pomieszczeń. Można tam znaleźć truciznę i w przyszłości, wytwarzać broń chemiczną.[1]

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Pracownia znajduje się na pierwszym piętrze, we wschodnim skrzydle. Podłoga pracowni jest zbita panelami. Znajduje się tam sześć ławek, każda z parą krzeseł. Na ścianie, przed ławkami, znajduje się tablica i biurko nauczyciela. Wzdłuż bocznych ścian znajdują się szare gabloty.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Uwaga: YandereDev nigdy nie zabrał się za planowanie broni chemicznych w grze. Możliwość tworzenia broni chemicznych może ulec zmianie w przyszłości.[1]

Aktualnie, jeśli Yandere-chan ma odpowiednią ilość punktów nauki chemii i zdobędzie jej 1 poziom, będzie można znaleźć truciznę w gablocie, którą można wykorzystać, by zatruwać jedzenie rywalek. Znajduje się w prawej, od strony tablicy, gablocie. Po włączeniu zmysłu Yandere, lokalizacja trucizny będzie podświetlona kolorem cyjanowym.

Obecnie można tylko zatruć jedzenie Kokony w środę, w czasie przerwy na lunch, na dziedzińcu.

Możliwe, że w przyszłości zostanie dodana możliwość ukrycia zwłoki w beczce i pozbycia się go kwasem z tej pracowni.[2]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pracownie dodano w aktualizacji z 1 czerwca 2015 roku.[3]
  • Początkowo pomieszczenie nazywało się „Chemistry Lab” (pl. „Pracownia Chemiczna”). Nazwa została zmieniona z nieznanych powodów.
  • Aktualnie, w pracowni nie znajduje się żaden nauczyciel. Normalnie, gdyby Yandere-chan weszła do sali w czasie zajęć lekcyjnych, nauczyciel zwrócił by jej uwagę, lecz aktualnie można przebywać w niej w nieskończoność. W finalnej grze, będzie się tam znajdować jedna z aktualnie istniejących nauczycielek.[4]
  • Po ukradnięciu trucizny i nie użyciu jej, ta pojawi się następnego dnia w pracowni, lecz gdy zostanie użyta, nie pojawi się następnego dnia.
    • Możliwe jest jej ponowne pozyskanie poprzez resetowanie tygodnia.
  • W aktualizacji z 15 listopada 2015 roku, sala otrzymała poprawione tekstury.
  • Możliwe, że w przyszłości Yaku Zaishi będzie przychodził do pracowni naukowej po odczynniki.[5]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]