FANDOM

Pokój ochrony 13-9-18
Pokój Ochrony (ang. Announcement Room/Security Room) – pomieszczenie, składające się z dwóch części, w szkole. Pomieszczenia znajdują się na drugim piętrze pomiędzy schodami a pracownią komputerową.

WyglądEdytuj

Obecnie pokój zawiera cztery biurka z krzesłami. W pokoju znajduje się brązowy stół oraz trzy małe, niebieskie kosze na śmieci. Na przeciwko drzwi, od strony pracowni komputerowej, znajduje się biurko zajmujące przestrzeń między ścianami. Nad nim znajduje się 6 dużych monitorów, a na lewo od nich jest zawieszony duży zegar. W pomieszczeniu znajduje się jeszcze jeden pokój. Obok drzwi do drugiego pomieszczenia znajdują się dwie szare biblioteczki z dwoma półkami, na których znajdują się książki. Nad drzwiami do pokoju przesłuchań znajduje się tabliczka z napisem „Off Air”. Pomiędzy biblioteczkami znajduje się szara szafa. Pod zewnętrznym oknem znajdują się dwa szare biurka, z czarno-szarymi krzesłami i zielonymi podkładkami.

ZastosowanieEdytuj

Póki Yandere-chan nie zabije żadnej z członkiń samorządu uczniowskiego, pokój nie ma zastosowania. Gdy jednak Ayano zrobi to, to na czarnym biurku pojawi się komputer, dzięki któremu można wyłączyć kamery i detektory metali. Obecnie się to robi za pomocą klawisza E (klawiatura) czy A (pad) przy komputerze, lecz w przyszłości zostanie to utrudnione.[1]

Pokój wywiadówEdytuj

Pokój przesłuchań 26-4-18
Pokój wywiadów (ang. Interview Room) – mniejsze pomieszczenie znajdujące się w pokoju ochrony od aktualizacji z 20 stycznia 2018 roku. Na podłodze znajduje się czarny dywan, taki sam jaki jest w pracowni komputerowej. W środku pomieszczenia znajduje się czarny stół ze srebrnymi nóżkami, z krzesłami w tych samych kolorach. Na stole znajdują się mikrofony, a ściany są pokryte gąbką, która usuwa echo.

AktualizacjeEdytuj

17 czerwca 2015 Dodano nieumeblowany pokój ochrony.
18 grudnia 2018 Dodano zastosowanie dla pokoju ochrony.
20 stycznia 2018 Rozpoczęto prace nad umeblowaniem pokoju ochrony.
Dodano pokój wywiadów.
26 kwietnia 2018 Dodano wiele mebli do pokoju ochrony oraz zaktualizowano pokój wywiadów, na taki jak jest aktualnie.
18 maja 2018 Dodano parę modeli do pokoju ochrony.
20 października 2018 Od teraz gracz może zobaczyć jak policjant sprawdza nagrania z kamer.

CiekawostkiEdytuj

  • Aktualnie, YandereDev nie planuje znacznie zmieniać wyglądu pokoju ochrony.[2]

PrzypisyEdytuj

  1. https://youtu.be/9ZVdorVKlXI
  2. Dowód po