Yandere Simulator Wiki
Advertisement
Yandere Simulator Wiki
Yanderedump.png

Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.

Nowe podbieranie.png

Podbieranie – mechanika gry pozwalająca na zabieranie różnych rzeczy postaciom. Takie przedmioty mają czerwony napis. Przyłapanie na podbieraniu grozi wysłaniem do pedagoga lub obniżeniem reputacji o 10 punktów.

Rozgrywka[]

Klucze:

Polega to na tym, by wciskać klawisze Q, E, R, bądź F w odpowiednim czasie, by wziąć klucze. Obecnie można podebrać tylko klucze Uekiyi.

Przy próbie kradzieży kluczy Uekiyi, po kliknięciu złego klawisza, nie wciśnięciu go wcale, zauważeniu tego przez świadków lub gdy skończy nam się czas, reputacja Yandere-chan spadnie o 10 punktów.

Aby sukcesywnie zabrać klucze, należy nacisnąć około 5 klawiszy.

Karta odpowiedzi:

By zdobyć arkusz z odpowiedziami do testu z pokoju nauczycielskiego. Nie jest to proste, gdyż zdobycie arkusza zabiera więcej czasu i generuje hałas. Dodatkowo, trzeba uważać na nauczycieli, ponieważ za przyłapanie wyślą gracza do pedagoga. Gdy się go uzyska można oskarżyć o ściąganie na teście albo wypełnić zadanie dla Dairoku Surikizu.

Jeśli arkusza nie odda się na miejsce, nauczyciel zorientuje się i zmieni odpowiedzi.

Karta ID:

Ma zastosowanie tylko po zabójstwie członkini rady uczniowskiej, kiedy w szkole pojawiają się detektory metalu. Dzięki niej, możemy nosić broń, bez ryzyka wykrycia. Żeby ją zdobyć, należy wziąć ją z biurka w pokoju nauczycielskim.

Komórka

Żeby ukraść telefon uczennicy, należy oblać ją dowolną cieczą. Gdy ta pójdzie do szatni, by się umyć, zostawi w szafce komórkę. Gracz wtedy może oddać go Info-chan w klubie informacyjnym, by go zhakowała, po czym oddała. Później należy odłożyć go na ławkę danej uczennicy. Za tą akcję uzyskamy 20 zdjęć majtek.

Obecnie nie da się tego zrobić uczniom płci męskiej, gdyż ich szatnia jest nieukończona.

Środek usypiający:

Znajduje się w zamkniętej gablocie, w gabinecie pielęgniarskim. Gracz może się do niego dostać za pomocą wytrycha lub dosypując uczniowi środek na ból głowy, by poszedł do pielęgniarki. Wtedy Nasu otworzy gablotkę, dając sposobność do kradzieży.

Strzykawka

Żeby ją zdobyć, trzeba niezauważenie zabrać ją z biurka w gabinecie pielęgniarki.

Historia[]

3 stycznia 2017 Dodano podbieranie
1 lutego 2019 Od tej aktualizacji, pielęgniarka nie posiada kluczy przy boku