Piec.png

Piec (ang. Incinerator) – obiekt pozwalający na spalenie dowodów zbrodni.

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Piec służy do spalania zakrwawionych mundurków, broni, masek czy rękawiczek, zwłok, części ciał oraz worków na śmieci. Można spalić nieskończenie wiele rzeczy na raz. Po włączeniu pieca, przez godzinę w grze (5 minut w realnym życiu) będzie on spalał wrzucone do niego przedmioty, przez co nie będzie można go użyć.[1] Zaś w przyszłości nie będzie możliwe by umieścić więcej niż 5 zwłok na jedno spalenie.[2]

W przyszłości uczniowie będą wyrzucać i spalać w nim worki ze śmieciami podczas czasu sprzątania, dzięki czemu będą mogli pozbyć się części ciał, które gracz będzie mógł umieścić w nich.[3] Gdy będą wyrzucać śmieci do pieca, będzie można ich wrzucić do niego, aby się spalili.[4]

Lokalizacja[edytuj | edytuj kod]

Od aktualizacji z 2 marca 2016 roku, piec znajduje się za magazynem, gdzie można porywać uczennice (obecnie to miejsce nie funkcjonuje, porwać uczennice można już tylko w specjalnym pokoju znajdującym się w sali gimnastycznej). Obok niego znajduje się śmietnik, worek na śmieci oraz masa kartonów z czego w jednym możemy znaleźć radio. Pieca pilnują delikwenci.

Przed aktualizacją z 2 marca 2016 roku, piec znajdował się obok bramy szkoły. Wtedy obok niego znajdował się zlewik, mop oraz wiadro.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Wrzucanie senpaia do pieca.jpg
Komin bez kolizji.png

  • Piec został dodany w styczniu 2015 roku.
  • Po wrzuceniu Senpai'a do pieca, jego aura przenosi się do tego miejsca. Można spalić jego ciało powoli podchodząc do pieca.
    • Kiedyś gra zamrażała się po wrzuceniu Senpai'a do pieca, co widać w pliku obok.
  • Piec w Yandere Simulator, jest wzorowany na piecu z Prison School.[3]
  • Komin pieca nie posiada kolizji.
  • W przyszłości, otoczenie pieca będzie zapełnione połamanymi tablicami czy krzesłami.[5]
  • Uczniowie nie będą zaglądać do pieca. A nawet jeśli by chcieli, to musieliby do niego włożyć głowę i poświecić latarką, bo jest w nim bardzo ciemno.[4]
  • Po włożeniu czegokolwiek do pieca, to ten obiekt zniknie. Można to zauważyć poprzez kraty w piecu.
  • Początkowo YandereDev planował by piec przestał być do użytku po tym jak policja i/lub pracownicy szkoły zauważą obok niego krew.[6]
    • Przeniesiono ten plan jednak na sequel Yandere Simulator.[4]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]