FANDOM

Wyzwanie z Otruciem
Otrucie (ang. Poisoning) – bezkrwawy sposób pozbycia się uczniów.

RozgrywkaEdytuj

Aby otruć ucznia, należy odwrócić jego uwagę gdy on je, za pomocą radia lub zaśmiania się. Gdy on wstanie można mu dosypać jedną z czterech dostępnych trucizn. Wszystkie trucizny można kupić u Info-chan w przysłudze Zrzuty po 10 zdjęć majtki, poza trucizną letalną, która kosztuje 20 zdjęć. Podczas dosypywania trzeba się upewnić, że nikt nie zauważy protagonistki, bo gdy ktoś to zauważy to powie o tym ofiarze, przez co on odmówi zjedzenia pożywienia. To samo się stanie gdy on sam zobaczy Yandere-chan dosypującą mu coś do jedzenia.

Po dosypaniu środków wymiotnych do pożywienia ucznia, ten pobiegnie do najbliższej łazienki, by wymiotować. Wtedy można go utopić. Po dosypaniu trucizny letalnej uczeń umrze.

Po dosypaniu środków usypiających uczeń pobiegnie położyć się na jedno z łóżek w gabinecie pielęgniarki. Po dosypaniu mu środków powodujących ból głowy, ten uda się do pielęgniarki po leki na migrenę, przez co ona otworzy szafkę, w której znajduje się środek usypiający, który Ayano może ukraść.

W przyszłości będzie również można dosypać trutkę na szczury z szopy lub domu protagonistki[1], będzie ona mieć takie samo działanie jak środki wymiotne.[2]

DźwiękiEdytuj

Ostatnie kaszlenie ofiary
Event2 Line5

AktualizacjeEdytuj

Druga połowa maja 2015 Dodano pracownię naukową, w której znajduje się trucizna.
25 maja 2015 Poprawiono błąd, przez który gra zawieszała się po podniesieniu trucizny z pracowni naukowej.
1 czerwca 2015 Dodano możliwość otrucia Kokony.
1 czerwca 2015
(Poprawkowa wersja)
Przeniesiono możliwość otrucia Kokony z wtorku na środę.
1 lipca 2015 Poprawiono błąd, przez który Kokona zwracała uwagę na Yandere-chan robiącą jej zdjęcia majtek, gdy ta się dławiła.
3 stycznia 2017 Dodano środki wymiotne do gabinetu pielęgniarki i do nabycia u Info-chan. Wtedy nie miały one żadnego zastosowania.
Dodano możliwość nabycia trucizny letalnej od Info-chan. Wtedy nie miała ona żadnego zastosowania.
Dodano trutkę na szczury, która nie ma żadnego zastosowania.
17 lutego 2019 Dodano możliwość otrucia Togi.
Dodano możliwość nabycia środków usypiających i powodujących migrenę od Info-chan. Tylko środki usypiające działały na Togę.
1 lutego 2019 Usunięto środki wymiotne z gabinetu pielęgniarki. W ich miejsce przeniesiono środki usypiające.
Dodano możliwość otrucia wszystkich, wszystkimi truciznami, poza trutką na szczury.
2 lutego 2019 Usunięto możliwość otrucia Senpaia.

CiekawostkiEdytuj

  • Kaszel podczas dławienia się uczennic został nagrany przez Hayden Daviau-Hunt.
  • Gdy Kokona kaszle w Titan Mode i upuści bentō, będzie ono większe.

PrzypisyEdytuj

  1. https://youtu.be/tNaM97tgHUMNa
  2. https://youtu.be/gJCV0Qc8NTs