FANDOM

Najnowsze osobowości
Osobowości (ang. Personas) w Yandere Simulator określają, w jaki sposób uczniowie i nauczyciele reagują, np. gdy zobaczą skierowany w ich stronę aparat lub gdy będą świadkami morderstwa. Aktualnie znamy 15 osobowości.

OsobowościEdytuj

AgresywnyEdytuj

Tą osobowość aktualnie posiadają wszyscy delikwenci. Gdy agresywny uczeń zobaczy morderstwo jest w stanie pobić Yandere-chan do nieprzytomności i wezwać policję. Na widok zwłok ucieknie ze szkoły, również zawiadamiając policję. Uczniowie tacy nie odejmują Ayano punktów reputacji gdy widzą ją w trakcie podejrzanych zachowań. Pomimo możliwości rozmowy z nimi, będą oni niemili dla dziewczyny i jasno będą dawać jej do zrozumienia, że nie mają ochoty na kontakt z nią.

Dusza TowarzystwaEdytuj

Dusze towarzystwa przybywają w dużej grupie osób z tą samą osobowością i z tego powodu, są trudniejsze do zabicia. Jeśli zobaczą protagonistkę robiącą dziwne rzeczy, to zaczną o niej plotkować z innymi uczniami i przez to, dopóki autor plotek żyje, reputacja Yandere-chan będzie maleć każdego dnia.

HeroicznyEdytuj

Uczniowie z tą osobowością będą nas atakować i próbować powstrzymać od zrobienia krzywdy pozostałym, jeśli nas na tym przyłapią, bądź znajdą dowody na to, że to my jesteśmy sprawcami, tuż po odkryciu ciała (np. chodzenie w zakrwawionym mundurku lub z bronią na wierzchu). Aby wygrać z taką osobą, należy przejść krótką mini-gierkę. Jeśli wygramy to zabijemy tę osobę, poprzez wbicie broni w głowę, natomiast jeśli przegramy to ta osoba powali nas na ziemię, a Yandere-chan otrzyma złe zakończenie. Początkowo, ta osobowość miała mieć nazwę „Sprawiedliwy” jednak zrezygnowano z tego pomysłu.

KruchyEdytuj

Osoba z tą osobowością zachowuje się tak samo jak tchórze, lecz po zauważeniu zabójstwa w wykonaniu Ayano, będzie o niej plotkować.

Niebezpieczny Edytuj

Tą osobowość posiadają tylko członkowie samorządu uczniowskiego. Gdy uczeń z tą osobowością zobaczy Yandere-chan mordującą bądź trzymającą broń, użyje gazu pieprzowego. Gdy taka osoba zobaczy zwłoki ucznia, pójdzie zawiadomić nauczyciela, tak jak pupilek nauczyciela, po czym razem z nim będzie pilnować ciała.

Pupilek NauczycielaEdytuj

Gdy zobaczy martwe ciało, to natychmiast biegnie poinformować o tym swojego wychowawcę, a gdy zobaczy Yandere-chan mordującą kogoś, to pobiegnie schować się w swojej klasie.

RygorystycznyEdytuj

Jest to osobowość wszystkich nauczycieli. Będą strzec ciała dopóki policja nie przyjedzie i będą mogli nas złapać, gdy zrobimy coś „podejrzanego” przy nich. Gdy Yandere-chan będzie miała krótką broń w ręku, po złapaniu przez nauczyciela, lub zaatakowaniu go - tak samo jak z uczniem z heroiczną osobowością - dostajemy możliwość walki poprzez minigrę. Wygraniem jest zabicie nauczyciela poprzez wbicie broni w klatkę piersiową.

SamotnikEdytuj

Uczniowie z tą osobowością spędzają czas samotnie na przerwach. Można ich łatwo zabić, ze względu na to, że zazwyczaj nie ma w ich pobliżu ludzi, więc nie ma kto im pomóc. Uczniowie z tą osobowością uciekają ze szkoły i wzywają policję, gdy znajdują ciało lub są świadkami morderstwa.

TchórzEdytuj

Jest przerażony, gdy widzi ciało lub jest świadkiem morderstwa oraz błaga o litość i przysięga, że nie powie nikomu o tym co zobaczył. Po tym ucieka i nie wzywa policji. Jeśli spróbujemy porozmawiać z tą osobą później, to nadal będzie przerażona, mówiąc, że nic nikomu nie powiedziała i poprosi, żeby zostawić ją w spokoju.

FonoholikEdytuj

Gdy uczeń z tą osobowością zobaczy mordującą Yandere-chan, natychmiast zrobi zdjęcie i wyśle je policji, co daje złe zakończenie. Zachowają się podobnie, gdy zobaczą zwłoki, czyli zrobią zdjęcie i wyślą je na policję, lecz gracz nie otrzymuje zakończenia, tylko po upływie rzeczywistych pięciu minut przyjedzie policja.

MściwyEdytuj

Kiedy uczeń z tą osobowością ujrzy zabójstwo lub zwłoki, to ucieknie ze szkoły by zadzwonić po policję. Lecz jeśli zauważy morderstwo lub ciało znienawidzonej przez siebie osoby lub osoby z niską reputacją, to pogratuluje on Yandere-chan i obieca, że nikomu o tym nie powie. Potem ucieknie ze szkoły bez dzwonienia po policję.

Detektyw Edytuj

Osobowość tą posiadają wyłącznie członkowie klubu fotograficznego. Zachowanie jej posiadaczy zależy od atmosfery w szkole.

Jeśli jest wysoka, spędzają większość czasu z przyjaciółmi w klubie fotograficznym. Chodzą i pozują w wyluzowany sposób. Gdy zauważą morderstwo, biegną do swojego klubu by powiedzieć o tym znajomym oraz zadzwonić na policję.

Jeśli jest niska, czas spędzają podchodząc do każdego ucznia w szkole w tym do Yandere-chan, sprawdzając, czy wszystko jest w porządku. Gdy zauważą morderstwo, zrobią zdjęcie oraz wyślą je na policję.

Opiekuńczy Edytuj

Osobowość tą posiada Raibaru Fumetsu. Nie da się zabić osoby z tą osobowością, gdyż po kliknięciu przycisku odpowiedzialnego za atakowanie taka osoba od razu zatrzyma protagonistkę. Również gdy Raibaru zobaczy moment zabójstwa lub trzymania zwłok Osany, zaatakuje i złamie kości Ayano.

Zakochana

Ta osobowość jest zaplanowana wyłącznie dla rywalek. Jeśli zobaczą morderstwo, pobiegną od razu do Senpai'a aby mu o tym powiedzieć. Po tym obydwoje uciekną ze szkoły. Obecnie posiadaczką tej osobowości jest Osana Najimi.

Planowane osobowościEdytuj

Chora z miłościEdytuj

Tą osobowość będzie posiadała w przyszłości Yandere-chan oraz jej matka. Na chwilę obecną wiadomo tylko, że ich słabością będzie bycie obsesyjnym.

Usunięte osobowościEdytuj

  • Kompleksowy bohater (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sprawiedliwy (zastąpiony przez „Heroiczny”),
  • Sadysta (zastąpiony przez „Zły”),
  • Łamliwy (zastąpiony przez „Tchórz”),
  • Dusza towarzystwa (zastąpiony przez „Rygorystyczny”; został dodany w aktualizacji z 1 lutego 2016 roku, jako osobna osobowość).
  • Zły (zastąpiony przez „Mściwy”).