Nożyk do Papieru Ikona.png
Nożyk do papieru.png

Nożyk do papieru (ang. Box Cutter) – jedna z dostępnych broni w Yandere Simulator.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Nożyk do papieru można znaleźć w klubie artystycznym, na środkowym pudełku.

Nożyk do papieru nie jest uważany za podejrzany przez uczniów, więc gdy Yandere-chan będzie miała go w ręku, nie będzie miała za to obniżonej reputacji. Nożyk można schować do ekwipunku.

Wrobienie[edytuj | edytuj kod]

Aby kogoś wrobić za pomocą nożyka należy dołączyć do klubu teatralnego i założyć rękawiczki. Następnie pójść do klubu artystycznego i wziąć taśmę oraz nożyk, a później pójść do miejsca, w którym jest piec. Wtedy trzeba za pomocą taśmy skleić jedno z pudełek i wbić w nie nożyk do papieru, który nie może być zakrwawiony. Następnie należy się spytać jakiegokolwiek ucznia o pomoc w wyjęciu nożyka. Lecz delikwenci, członkinie samorządu uczniowskiego oraz uczniowie, którzy wcześniej widzieli protagonistkę, która kogoś zabiła odmówią jej. Również gdy protagonistka jest zakrwawiona, też odmówią jej pomocy. Teraz wystarczy wziąć nożyk, zabić jakiegoś ucznia, pozbyć się zakrwawionego mundurka oraz rękawiczek i wyrzucić nożyk.

Animacje[edytuj | edytuj kod]

  • Wysoki stan psychiki: Dźgnięcie w prawą stronę głowy.
  • Średni stan psychiki: Ofiara próbuje się bronić, po czym jest dźgnięta w prawe ramię i prawą stronę głowy.
  • Niski stan psychiki: Ofiara zostaje powalona na ziemię i wielokrotnie dźgnięta w głowę.
  • Zabójstwo z ukrycia: Gracz zasłania usta ucznia, po czym dźga go w głowę.

Aktualizacje[edytuj | edytuj kod]

1 marca 2015 Dodano nożyk do papieru.
15 listopada 2016 Przemieszczono nożyk do papieru do sali klubu artystycznego.
2 lutego 2018 Zmieniono model nożyka.
15 lutego 2019 Dodano możliwość wrobienia kogoś za pomocą nożyka.
17 lutego 2019 Od teraz nie można umieścić zakrwawionego nożyka do pudełka.
20 lutego 2019 Od teraz, gdy protagonistka jest pobrudzona krwią, uczniowie odmówią jej pomocy w wyciąganiu nożyka z pudełka.