Musume Ronshaku (prawdziwe imię: Mutsumi Rokuda) – uczennica Akademi High School oraz córka szefa znanej firmy pożyczkowej.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Musume ma długie, kręcone blond włosy z łososiowym pasemkiem, związane w kucyk i spięte po boku niebieską spinką w kształcie motyla. Ma bardzo opaloną skórę. Posiada również trzy niebieskie kolczyki: jeden w prawym uchu i dwa w lewym. Ma jasnoniebieskie oczy. Posiada cień do powiek w tym samym kolorze co oczy, jasnoróżową szminkę i róż w tym samym kolorze. Nosi typowy japoński mundurek szkolny, z tą różnicą, że jej spódniczka jest krótsza od tych, które noszą inne uczennice. Nosi białe getry oraz różowe majtki. Jej rozmiar biustu to 1,5. Ma długie, błękitne paznokcie oraz gumki na rękach. W pasie ma przywiązaną niebieską bluzę, oraz nosi błękitną torbę.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Jaskrawa prekursorka mody, która uwielbia plotkować i niezbyt przejmuje się szkołą. Jest rozpuszczana przez swego ojca, który kupuje jej wszystko czego ona chce. Jej ojciec prowadzi firmę udzielającą pożyczek. Informacje o Musume od Info-chan

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Reakcja Musume na robienie jej zdjęcia.

Według oficjalnej strony gry, Musume, tak jak jej koleżanki z grupy, ma osobowość Okrutną (ang. Cruel).

W grze Musume jest fonoholiczką. Gdy zobaczy zwłoki lub morderstwo zrobi zdjęcie, i zacznie wysyłać je policji. Nad jej głową pojawia się licznik. Jeśli jej nie zabijemy zanim odliczanie się skończy, otrzymamy złe zakończenie.

Według Info-chan, Musume jest najbardziej krzykliwą dziewczyną w szkole. Jest także rozpieszczana przez swojego ojca, który kupuje jej wszystko, co tylko sobie zażyczy, jeśli będzie o to długo wypłakiwać. Po porwaniu zaś, będzie nerwowa, paranoidalna oraz w szoku do końca swojego życia. Nie będzie również rozmawiać z resztą dziewczyn, lecz będzie siedzieć samotnie na ławce, jej chód będzie taki jak u Oki Ruto czy Horudy Puresu a oczy staną się szare i puste. Nie będzie również ubiegać się o pomoc, ponieważ będzie mieć amnezję, która jest skutkiem zażycia środka usypiającego.

YandereDev również ujawnił, że Musume obgaduje ludzi za ich plecami, poniża tych, których nie lubi i byłaby w stanie zdradzić swoją najlepszą przyjaciółkę, jeśli dostałaby coś w zamian. Jest „liderką” grupy gnębicielek.

Jeśli Yandere-chan i Kokona Haruka połączą siły, aby móc porwać Musume, to ta po usłyszeniu jej głosu będzie otwarcie szydzić z Kokony i jej ojca, pomimo bycia związaną i mając zakryte oczy, co skończy się jej śmiercią z rąk Kokony.

Tematy konwersacji[edytuj | edytuj kod]

Lubiane[edytuj | edytuj kod]

Neutralne[edytuj | edytuj kod]

  • Samotność
  • Przyjaźń

Rutyna[edytuj | edytuj kod]

O 7:00 AM Musume przychodzi do szkoły, po czym kieruje się do swojej szafki i zmienia obuwie. Następnie udaje się na dziedziniec, gdzie bawi się telefonem (jeśli w szkole jest osoba z niską reputacją najpierw pójdzie napisać niemiłe rzeczy na jej ławce). O 8:00 AM idzie do swojej klasy, czyli 3-2.

W trakcie przerwy obiadowej o 1:00 PM udaje się do szatni, przebiera się w strój kąpielowy, a potem idzie na znajdujące się na basenie leżaki, żeby się na nich poopalać lub gdy w szkole jest uczeń z niską reputacją naśmiewa się z niego, po czym idzie na dziedziniec, a następnie wraca na lekcje o 1:22 PM. W czasie sprzątania plotkuje z przyjaciółkami w toalecie, obok klasy 3-1, a około 4:00 PM znowu idzie na dziedziniec, gdzie zostaje do końca dnia.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Nowe zadanie Musume.png

Gdy Musume była. niedaleko delikwentów, to prosiła Yandere-chan o papierosy. Należało wtedy zakupić je u Info-chan w zrzutach i dać jej. Jednak YandereDev zmienił to zadanie, bo było takie samo jak zadanie Hayanari Tsumeato[3].

Po aktualizacji z 15 września 2019 ma nowe zadanie. W nim, Munsume chce żebyśmy zrobili zdjęcie Horudy Puresu, gdyż uważa że ukrywa mroczny sekret. Należy wtedy zrobić zdjęcie Horudzie rano,kiedy czyta książkę na dachu i jej przynieść.

Tło fabularne[edytuj | edytuj kod]

Ojciec Musume prowadzi firmę pożyczkową o nazwie „Pożyczki Ronshaku”. Wykorzystał również sytuację ojca Kokony, aby pogrążyć go w większych długach.

Kiedy Musume zostanie porwana, jej ojciec uwolni wszystkich swoich klientów od długów, po to aby ją uratować i odzyskać w „jednym kawałku”.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Osana Najimi[edytuj | edytuj kod]

Wiadomo, iż nie będą przyjaciółkami ani nie będą wrogami.[4] W piątek będą rozmawiać o Senpai'u, co można wykorzystać przeciwko Osanie.

Kizana Sunobu[edytuj | edytuj kod]

Będą siebie nawzajem nienawidzić.[5]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Pierwotny wygląd Musume pokazany na blogu YandereDeva.

  • Musume została dodana w aktualizacji 1 czerwca 2016.
  • Została po raz pierwszy pokazana na blogu YandereDeva, kiedy wydanie nowej aktualizacji się opóźniało. Jej pierwszy wygląd, ukazany na blogu, był bardzo podobny do postaci Galko-chan, z mangi „Please Tell Me! Galko-chan”.
  • Jako jedyna z gnębicielek, nie posiada imienia oznaczającego jakiegoś koloru.
    • Jej imię i nazwisko z języka japońskiego dosłownie oznaczają „Córka Lichwiarza”, czyli osoby, która kieruje firmą pożyczkową.
    • Od 1 lipca 2020 roku, jej prawdziwym nazwiskiem i imieniem jest "Mutsumi Rokuda", a "Musume Ronshaku" to pseudonim.
  • Możliwe, że jej design jest inspirowany subkulturą Ganguro, która była popularna w Japonii w latach 90. ubiegłego wieku.
  • Jej spódniczka jest krótsza dokładnie o 2 piksele od domyślnej.
  • Nosi takie same getry jak Rival-chan.
  • W plikach gry można znaleźć zdjęcie Musume na którym ta nie pozuje. Możliwe, że to miało być jej pierwotnie zdjęcie.
  • Wartość zdjęcia majteczek Musume to 5 zdjęć majteczek, nie jedno. Jest to spowodowane tym, że jest wielkie zainteresowanie klientów Info-chan na zdjęcia majtek Musume.
  • W aktualizacji z 2 lutego 2018 jej wygląd, osobowość i rutyna uległa zmianie.
  • Dev lubi ją najbardziej z gnębicielek.[6]
  • Możliwe, że była dręczona w gimnazjum.[7]
  • Jest jedynaczką.[8]
  • Możliwe że jej matka nie żyje.[9]
  • Jest pierwszą uczennicą, która pozowała na zdjęciu profilowym.
  • Na swoim telefonie widnieją komentarze od Shiromi Torayoshi i Hoshiko Mizudori.
  • Musume nigdy wcześniej nie paliła, tylko udaje że to robi. Jest tak, ponieważ ciągle trzyma papierosy ze złej strony.[10]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]