StudentUnknown.png

W tym artykule znajdują się informacje, które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Muja Kina (jap. 気な 無邪) – przyszła i szósta w kolejności rywalka Yandere-chan. Będzie zastępować szkolną pielęgniarkę i pojawi się, gdy ta uda się na urlop.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Muji, autorstwa Aea.

Oryginalny model[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny model Muji został zaprojektowany przez Druelbozo. Posiada różowe włosy, sięgające biustu i dwa zakręcone kosmyki. Jej oczy są koloru różowego (choć na arcie są fioletowe), a na głowie nosi czepek pielęgniarski. Ubiera się w biały przykrótki żeński fartuch pielęgniarski z dużym dekoltem. Ma różowe pończochy zapięte na białych paskach i białe buty na niskim obcasie.

Oryginalny wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Muji został zaprojektowany przez Aea. Początkowo Muja miała mieć włosy spięte w kucyk, jej fartuch miał długie rękawy, a pod nim nosiła ubrania. Była to bluzka w pionowe paski z dużym dekoltem, na którego środku, było serduszko. Na biodrach miała pasek z klamrą w kształcie serduszka i nosiła taką samą spódnice jak obecnie Mida Rana. Na szyi zaś, miała dusik i naszyjnik w kształcie serduszka.

Męski odpowiednik[edytuj | edytuj kod]

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Muji - Mujo Kina. Posiadał on krótszą fryzurę od Muji, bo sięgającą ramion i nie nosił czepka, gdyż jest on przeznaczony wyłącznie dla żeńskich pielęgniarek. Ubierał się męski fartuch pielęgniarski.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Muja jest młodą pielęgniarką, która nie pragnie niczego innego jak opiekowania się innymi ludźmi... pomimo tego, że najczęściej kończy powodując jeszcze więcej problemów niż na początku z powodu jej nieco głupiej i niezdarnej natury.

Muja będzie pracować jako zastępczyni szkolnej pielęgniarki, której nie będzie szóstego tygodnia rozgrywki. Bardzo szybko zbuduje z Senpai'em więź w momencie, gdy ten koniecznie będzie potrzebował kogoś, kto zajmie się jego zdrowiem.

Jej inteligencja nie jest jej mocną stroną, ale jest bardzo słodką i troskliwą osobą i bardzo łatwo jest stwierdzić, że każdy uczeń mógłby żywić do niej uczucia - włączając w to Senpai'a...

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Na oficjalnej stronie gry Muja ma osobowość „Niemądra i niezdarna”. YandereDev wyobraża ją sobie, w przeciwieństwie do Midy, jako czystą i niewinną kobietę, a jej atrakcyjny wygląd jest niezamierzony z jej strony.

Co ciekawe, pierwotnie miała mieć osobowość heroiczną, co oznaczało, że gdyby była sama i byłaby świadkiem jak Yandere-chan kogoś zabiła, zaatakowała by ją. Z kolei gdyby ją zaatakowano, zaczęła by z nami walczyć. Obecnie nie wiadomo dokładnie jak silna jest, jednak zważywszy na to, że jest dorosła, można wywnioskować, że w razie ataku, będzie się broniła.

Jeśli Muja zauważyłaby Ayano trzymającą/ciągnącą zwłoki, to chciałaby ją zaatakować albo fizycznie (jak nauczyciele), albo za pomocą gazu pieprzowego.[2] Gdyby Muja znalazła zwłoki, początkowo spanikowałaby, po czym pobiegła do nauczycieli aby ich poinformować o martwym ciele.[3]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Senpai[edytuj | edytuj kod]

Senpai będzie chory przez cały tydzień, co skutkuje tym, że będzie raz dziennie odwiedzał pielęgniarkę. A ze względu na to, że Senpai'a pociągają seksowne pielęgniarki, ich relacje będą się poprawiały z dnia na dzień.

Wielbiciel[edytuj | edytuj kod]

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym mężczyzną.

Mida Rana[edytuj | edytuj kod]

Raczej nie będą się znały.[4]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim oznaczają dosłownie „niewinna” lub „czysta” (jap. 無邪気な wym. mujakina).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Dawn M. Bennett, czyli ta sama osoba, która podkłada głos Asu i Hanako. Co ciekawe, właśnie Asu, Muja i Hanako były pierwszymi zaprojektowanymi przez Aea rywalkami.
  • Jeśli nie zostanie zabita, tylko wyeliminowania w bardziej pokojowy sposób (np. poprzez swatanie), to zniknie po upływie swojego tygodnia.
  • Nie będzie posiadać wskaźnika reputacji, jednakże coś na jego wzór, czyli „wskaźnik wyniku pracy”, który będzie się zmniejszał poprzez inne metody niż plotkowanie.[5]
  • Jej niezdolność do samoobrony zostanie wyjaśniona w jednej z kaset dyrektora.[6]
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Mujo Kina, a głos mu podkładał Steve Nunez. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Muja jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Jest cała różowa, ponieważ jest to kolor mocno kobiecy i delikatny.[7]
  • Inteligencja nie jest jej mocną stroną.[8]
  • Nie będzie ona pedofilem, ponieważ Senpai będzie miał dokładnie osiemnaście lat.[9]
  • W alternatywnej rzeczywistości, gdyby Muja miałaby pozbyć się Yandere-chan, zaprzyjaźniłaby się z nią.[10]
  • Według YandereDeva, wraz z Midą, najbardziej ze wszystkich rywalek nadawałaby się na modelki.[11]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]