StudentUnknown.png

W tym artykule znajdują się informacje, które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Mida Rana (jap. らな みだ) – przyszła i siódma w kolejności rywalka w grze Yandere Simulator.[3] Pojawi się, kiedy któryś z nauczycieli uda się na urlop.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny wygląd Midy

Oryginalny model[edytuj | edytuj kod]

Oryginalny model Midy został zaprojektowany przez Druelbozo. Ma ona brązowe włosy, spięte w nieco niedbały kucyk i oczy tego samego koloru. Na jej twarzy widnieje charakterystyczny pieprzyk. Nosi ciemnoszary żakiet z mankietami i dużym dekoltem, a pod spodem białą koszule, widać także, że ma czerwony biustonosz. Ma również bordową, krótką spódniczkę z wycięciami po bokach, czarne pończochy i szpilki w kolorze spódniczki (choć jej placeholder posiada czarne).

Możliwe, że będzie najwyższą rywalką.[4]

Oryginalny wygląd[edytuj | edytuj kod]

Początkowy wygląd Midy nie różnił się za bardzo od obecnego.

Męski odpowiednik[edytuj | edytuj kod]

W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany męski odpowiednik Midy - Mido Rana. Posiadał on krótsze włosy od Midy i brązowe oczy. Nosił ciemnoszary żakiet z mankietami i dużym dekoltem, a pod spodem miał białą koszulę i czerwoną kamizelkę. Miał również bordowe spodnie.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mida jest zastępczynią nauczyciela, która absolutnie kocha swoją pracę; nie ma niczego innego co bardziej by ją satysfakcjonowało, niż tuziny oczu, wszystkie zwrócone ku niej... a zwłaszcza kiedy te oczy należą do nastoletnich chłopców, czy nawet dziewcząt.

Mida pojawi się siódmego tygodnia rozgrywki, aby zastąpić nieobecnego nauczyciela. Szybko rozpocznie swoje łowy, aby znaleźć nową „zdobycz” i Senpai przyciągnie jej uwagę.

Jej hobby to uwodzenie uczniów i jak dotąd, żaden mężczyzna nie sprzeciwił się jej wdziękowi. Jeśli się zdecyduje kogo chce mieć, to ta osoba nie ma szans na ucieczkę. Senpai nie zdoła wyrwać się z jej szponów, dopóki ktoś nie podejmie drastycznych środków...

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Jako nauczycielka, będzie rygorystyczna i przeszła intensywne szkolenia samoobrony.

Będzie miała celowe insynuacje seksualne[3], ponieważ będzie zmysłowa i uwodzicielska.[2]

Rutyna[edytuj | edytuj kod]

Obecnie nie jest znana jej cała rutyna, lecz z pewnością Mida będzie znajdować się w pobliżu innych osób czy Senpai'a.[5] Można założyć, że będzie miała podobną rutynę do innych nauczycieli i będzie mogła być wezwana przez pupilków nauczyciela, jak się stanie tragedia.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Senpai[edytuj | edytuj kod]

Jako rywalka Ayano, jest zakochana w Senpai'u. Zrobiła tak, ponieważ czuje się, że może już „się ustatkować”.[6]

Ich wejście w związek będzie bardzo skomplikowane. Ewentualnie on zatrudni się w akademickiej instytucji.[7]

Wielbiciel[edytuj | edytuj kod]

Protagonistka będzie mieć możliwość zeswatania jej z nieznanym uczniem lub możliwe, że także z pracownikiem szkoły.[8]

Muja Kina[edytuj | edytuj kod]

Raczej nie będą się znały.[9]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jej imię i nazwisko w języku japońskim oznaczają „lubieżny” (jap. みだらな wym. midarana).
  • Jej aktualną dawczynią głosu jest Marissa Lenti.
  • Jeśli nie zostanie zabita, tylko wyeliminowania w bardziej pokojowy sposób (np. poprzez swatanie), to i tak zniknie po upływie swojego tygodnia.[10]
    • YandereDev może wymyślić powód, dla którego by miała zostać po swoim tygodniu.[11]
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Rival Introduction Video” został pokazany jej męski odpowiednik. Miał on na imię Mido Rana, a głos mu podkładał ten sam aktor, który podkłada go dziennikarzowi, czyli Bradley Gareth. Sugeruje to, że prawdopodobnie Mida i dziennikarz są w tym samym wieku. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będzie miała Mida jeśli będziemy grać Yandere-kunem.
  • Nie będzie posiadać wskaźnika reputacji, jednakże coś na jego wzór, czyli „wskaźnik wyniku pracy”, który będzie się zmniejszał poprzez inne metody niż za pomocą plotek.[12]
  • Aby wyznać miłość Senpai'owi, Mida podłoży mu list i ubierze się w komicznie ciasny mundurek dla uczennic[13] oraz przed tym powie, że to tylko ćwiczenie.[14]
  • W alternatywnej rzeczywistości, gdyby Mida miałaby się pozbyć Yandere-chan, próbowałaby zeswatać Ayano z innym chłopcem/dziewczyną lub ewentualnie udusiłaby ją.[15]
  • Mida była wzorowana na Noriko Kashiwagi z Persona 4 oraz Mitsuce Yoshimine z DearS.[16]
  • Próbowała uwieść chłopców 69 razy.[17]
  • Według YandereDeva, wraz z Mują, najbardziej ze wszystkich rywalek nadawałaby się na modelki.[18]
  • Zachowaniem różni się od rodziców, lecz jej wygląd jest bardzo podobny do jej matki.[19]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]