FANDOM

Meka Nikaru (jap. メカニカル) – uczennica Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Meka posiada długie srebrzyste włosy z fioletowymi pasemkami. Jej oczy również są koloru fioletowego, a na jednym z nich ma okular. Nosi domyślny mundurek szkolny. Podczas zajęć zakłada biały fartuch, a pod spód fioletowy kombinezon.

Opis Edytuj

Młoda mechaniczka, która za życiowy cel obrała sobie wybudowanie wielkiego, dwunożnego robota. Znana z nadmiernej ekscytacji nad mecha anime. Zbudowała już w życiu kilka robotów, a każdy z nich jest większy i okazalszy od poprzedniego.

Osobowość Edytuj

Meka jest pupilkiem nauczyciela. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, pobiegnie do swojej wychowawczyni i opowie jej o tym co widziała, po czym zaprowadzi ją do miejsca zbrodni. Jeśli gracz pozbędzie się zwłok, nauczycielka uzna, że to był tylko żart. Następnego dnia, podobnie jak samotnik i dusza towarzystwa, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma. Będzie patrzeć na nas zaciekawiona gdy spróbujemy zrobić jej zdjęcie.

Ciekawostki Edytuj

  • Została dodana w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.
  • Jej imię po japońsku znaczy „mechaniczny” (メカニカル mekanikaru).