Matka Megami - epizodyczna postać w grze Yandere Simulator i matriarcha Saikou Corp, matka dziesiątej i najtrudniejszej rywalki Megami Saikou i Kencho Saikou oraz żona Dyrektora Generalnego Saikou Corp.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Matka Megami wygląda bardzo podobnie do swojej córki. Ma srebrnoniebieskie włosy i oczy. Jej włosy sięgają łydek, a grzywka jest podobna do grzywki Megami.

Na swoim profilu nosi długą suknię bez rękawów, która jest czarna z zewnątrz i czerwona od wewnątrz. Jej sukienka ma wycięcia odsłaniające nogi i obszar klatki piersiowej. Nosi złoty wisiorek z urokiem seledynu i czarnymi obcasami. Wszystko to pokazuje, że jej ubrania są drogie i ekstrawaganckie, co odpowiada jej statusowi matriarchy Saikou Corporation.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Na stronie internetowej jej osobowość jest taka sama jak jej córki – Nietykalna bogini – co oznacza, że ​​dzieli większość cech osobowości z Megami.

Jest prawie zawsze bardzo formalna i biznesowa, nawet z innymi członkami rodziny, nawet poza sytuacjami biznesowymi.[1]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Saisho Saikou[edytuj | edytuj kod]

Jej teść. Saisho nalegał na wybranie kobiety, z którą jego syn wziąłby ślub. W końcu znalazł matkę Megami, która spełniła jego niezwykle szczegółowe kryteria. Zanim pozwolił jej zostać częścią linii Saikou, nalegał na zatrudnienie jej jako swojej sekretarki, aby mógł ocenić jej kompetencje z pierwszej ręki. Poza tym niewiele wiadomo o ich związku.

Babcia Megami[edytuj | edytuj kod]

Jej teściowa. Była przed nią matriarchą rodziny Saikou. Proces, za pomocą którego Saisho wybierał ich oboje, był identyczny, z wyjątkiem Matki Megami, on również starannie badał kandydatów pod kątem chorób dziedzicznych, „niepożądanych” genów i tak dalej. Oprócz dzielenia się podobnymi doświadczeniami jak żona CEO Saikou Corp, niewiele wiadomo o ich związku.

Ciotka Megami[edytuj | edytuj kod]

Jej szwagierka. Ciotka Megami opuściła Japonię ponad 10 lat, zanim ojciec i matka Megami wzięli ślub, więc jest prawdopodobne, że nigdy nie spotkały się osobiście, choć mogły o sobie słyszeć.

Ojciec Megami[edytuj | edytuj kod]

Jej mąż. Po tym, jak Saisho był głęboko przekonany, że matka Megami jest warta urodzenia wnuków, rozkazał ojcu Megami, aby ją poślubił. Rozważała, aby zostać nieodłączną częścią dziedzictwa rodziny Saikou jako najbliższą „wygraną” przeciwko nim, dlatego chętnie skorzystała z okazji, by zawrzeć zaaranżowane małżeństwo z synem założyciela. Zawsze widuje się ją dekorującą rękę męża na wysokiej klasy imprezach dla elit społecznych.

Mimo zawarcia małżeństwa z przymusu była między nimi prawdziwa miłość.[2] Mają postawy formalne, ale wciąż dzielą ze sobą słodkie, romantyczne chwile.[3] Gdyby jakiś mężczyzna próbował flirtować z Matką Megami, wyraz jej męża nie zmieniłby się. Stałby tam i patrzył, jak reaguje jego żona, mając pewność, że jego żona grzecznie odrzuci mężczyznę, który próbuje z nią flirtować.[4]

Megami Saikou[edytuj | edytuj kod]

Jej córka. Matka Megami chce, by żyła bardziej „normalnym” życiem, ale wie, na co się pisała, kiedy wyszła za mąż za swojego męża, i wie, że nie może ingerować w wychowanie, jakie chce dać ojciec Megami. Stara się być życzliwą i kochającą matką kiedy tylko może, ale Megami tak naprawdę nie ma miejsca na miłość w swoim życiu.[5]

Kencho Saikou[edytuj | edytuj kod]

Jej syn. Matka Megami jest w pełni świadoma, że ​​poczęto go wyłącznie w celu „wsparcia” na wypadek, gdyby jego siostra kiedykolwiek umarła lub porzuciła obowiązki wobec rodziny. Ich związek jest nieznany.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]