FANDOM

Maski 17-1-19
Ikonka Maski
Maski (ang. Masks) – obiekty możliwe do znalezienia w szkole.

WyglądEdytuj

Jak zostało wcześniej wymienione, jest 6 masek w grze. Każda z nich przedstawia jakąś biało-czerwoną postać:

  1. Lis,
  2. Maska Okami,
  3. Kot,
  4. Upiorna Postać,
  5. Pies,
  6. Demon.

LokalizacjaEdytuj

Wszystkie 6 masek znajdują się na północnej ścianie klubu teatralnego, pomiędzy oknami.

RozgrywkaEdytuj

Wiadomość o tym, że maski z klubu Dramatycznego zostały zabrane

Informacja o zabraniu masek z klubu

Jeśli gracz dołączy do kółka teatralnego, to będzie mógł założyć owe maski.

Podczas wykonywania akcji obniżających reputację Yandere-chan (np. robienie zdjęć majtek), nie zostaną odjęte jej punkty, jeśli będzie miała założoną maskę. Również dzięki założonej masce, Ayano może stać w aurze Senpai'a, bez dostawania zakończenia, podobnie z trzymaniem broni przy nim, byciu zakrwawionym, bądź posiadania niskiej psychiki.

Gdy gracz zamorduje kogoś w masce, a ktoś to zobaczy, to obejdzie się bez plotek na temat głównej bohaterki, lecz jeśli zastanie wezwana policja, to dyrektor odbierze maski kółku teatralnemu, a szkolna atmosfera spadnie. Maski jednak nie chronią od zatrzymania przez uczniów czy nauczycieli.

Po zabiciu kogoś, maska staje się zakrwawiona, więc aby uniknąć aresztowania, należy ściągnąć maskę i spalić ją w piecu, lecz aby ją ściągnąć, należy przytrzymać klawisz 5.

Po zabiciu kogoś przy Senpaiu, ten podbiegnie do Ayano i zdejmie jej maskę dając graczowi złe zakończenie.

CiekawostkiEdytuj

  • Maski wcześniej znajdowały się przy szkole na płocie, ale w aktualizacji z 15 listopada 2015 zmieniono ich położenie na obecne.
  • Przed aktualizacją z 15 marca 2016 roku, było 8 masek. Jedna z dwóch usuniętych przedstawiała dolną część maski demona, a druga przedstawiała twarz demona pojawiającego się za Ayano w Bad Romance Mode.