Mantaro Sashimasuuczeń Akademi High School.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Mantaro ma czarne włosy oraz zielone oczy. Na głowie nosi fioletowe okulary pływackie. Ubiera domyślny mundurek szkolny. Podczas zajęć klubowych zakłada niebieski dres lub fioletowe kąpielówki z małą aplikacją płaszczki. Jego ciało jest umięśnione. 

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Mantaro jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Mantaro zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, będzie patrzeć na nas zaintrygowany.

Informacje[edytuj | edytuj kod]

Przyjazny uczeń. Nie jest tak silny ani szybki jak jego koledzy z klubu, więc zwykle zostaje z tyłu. Jednak pomimo tego wszystkiego, nigdy się nie zniechęca i nigdy się nie poddaje - bez względu na wszystko. Widzi Budo Masutę jako wzór do naśladowania. Informacje o Mantaro, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Członkowie klubu sportowego[edytuj | edytuj kod]

Mantaro jest bardzo przyjazny wobec wszystkich i ma najwięcej do powiedzenia.[1]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]