FANDOM

Mantaro Sashimasuuczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Mantaro ma czarne włosy oraz zielone oczy. Na głowie nosi fioletowe okulary pływackie. Ubiera domyślny mundurek szkolny. Podczas zajęć klubowych zakłada niebieski dres lub fioletowe kąpielówki z małą aplikacją płaszczki. Jego ciało jest umięśnione. 

OsobowośćEdytuj

Mantaro jest heroiczny. Jeśli będzie świadkiem morderstwa, spróbuje obezwładnić Yandere-chan. Jeśli protagonistka nie ma przy sobie broni, od razu powali ją na ziemię. Jeśli jednak jest w jej posiadaniu, będzie mogła z nim walczyć, a po wygranej zabić. Jeśli Mantaro zobaczy samo ciało, podobnie jak pupilek nauczyciela, pobiegnie do swojej nauczycielki. Jak będziemy chcieli zrobić mu zdjęcie, będzie patrzeć na nas zaintrygowany.

InformacjeEdytuj

Przyjazny uczeń. Nie jest tak silny ani szybki jak jego koledzy z klubu, więc zwykle zostaje z tyłu. Jednak pomimo tego wszystkiego, nigdy się nie zniechęca i nigdy się nie poddaje - bez względu na wszystko. Widzi Budo Masutę jako wzór do naśladowania. Informacje o Mantaro, po wysłaniu jego zdjęcia do Info-chan.

RelacjeEdytuj

Członkowie klubu sportowegoEdytuj

Mantaro jest bardzo przyjazny wobec wszystkich i ma najwięcej do powiedzenia.[1]

CiekawostkiEdytuj

  • Został dodany w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/9b4bzb