AvaiableManga.png

Yandere-chan może w nocy czytać mangi w swojej sypialni. Półka z mangami znajduje się w górnej części szuflady z majtkami.

Mangę można przeczytać tylko w nocy. Podczas dnia interakcja jest niedostępna. Po przeczytaniu jednej z nich, nie ma możliwości ponownego użycia. Ponadto za każdym razem, kiedy zdecydujesz się przeczytać mangę Yandere-chan będzie pojawiać się w szkole godzinę później niż zwykle.

Położenie mang[edytuj | edytuj kod]

Mangi wcześniej były porozrzucane w losowych miejscach na terenie szkoły. Kierunki położenia miały założenie, iż Yandere-chan znajduje się przy szkolnej bramie. W przyszłości, miały być one rozmieszczone w mniej oczywistych lokacjach.

  • „Wiśniowy Dotyk” Tom I można było znaleźć w centralnym punkcie toru do biegów.
  • „Wiśniowy Dotyk” Tom II była w górnym rogu prawego toru.
  • „Wiśniowy Dotyk” Tom III znajdowała się w dolnym rogu prawego toru.
  • „Wiśniowy Dotyk” Tom IV można było zlokalizować w dolnym rogu lewego toru.
  • „Wiśniowy Dotyk” Tom V leżała w górnym rogu lewego toru.
  • Wszystkie tomy mangi „Notes Życia” znajdował się na stołach w klubie fotograficznym.
  • „Historia Yokai” Tom I leżała pośrodku labiryntu.

Obecnie wszystkie mangi (prócz serii "Notes Życia") można kupić w mieście, w sklepie z mangami. Do kupienia tomów z serii "Wiśniowy dotyk" potrzeba dowodu osobistego, który można zdobyć u Info-chan. Seria "Notes życia" znajduje się na stole w klubie fotograficznym.

Manga „Wiśniowy Dotyk”[edytuj | edytuj kod]

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Wiśniowy Dotyk Tom 1.png
Wiśniowy Dotyk Tom I Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania mężczyzn. Bonus przy komplementowaniu płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 2.png
Wiśniowy Dotyk Tom II Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki uwodzenia mężczyzn. Bonus przy plotkowaniu z uczniami płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 3.png
Wiśniowy Dotyk Tom III Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki manipulowania mężczyznami. Mniejsza strata reputacji u płci męskiej.
Wiśniowy Dotyk Tom 4.png
Wiśniowy Dotyk Tom IV Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki kontrolowania mężczyzn. Uczniowie płci męskiej będą w stanie wykonywać przysługi bez wykonania poprzednio dla nich zadania.
Wiśniowy Dotyk Tom 5.png
Wiśniowy Dotyk Tom V Opowieść o młodej kobiecie, która uczy się sztuki oczarowywania, uwodzenia, manipulacji i kontroli kobietami. Wszystkie powyższe efekty zostaną odblokowane także u uczennic.

Manga „Historia Yokai”[edytuj | edytuj kod]

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Historia Yokai Tom 1.png
Historia Yokai Tom I To horror o młodej kobiecie, której usta zostały skradzione przez złego ducha. Psychika spada 10% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 2.png
Historia Yokai Tom II To horror o młodej kobiecie, której prawe oko zostało skradzione przez złego ducha. Psychika spada 20% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 3.png
Historia Yokai Tom III To horror o młodej kobiecie, której prawa ręka została skradziona przez złego ducha. Psychika spada 30% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 4.png
Historia Yokai Tom IV To horror o młodej kobiecie, której serce zostało skradzione przez złego ducha Psychika spada 40% mniej po zabójstwie.
Historia Yokai Tom 5.png
Historia Yokai Tom V To horror o młodej kobiecie, której krew została skradziona przez złego ducha Psychika spada 50% mniej po zabójstwie.

Manga „Notes Życia[edytuj | edytuj kod]

Okładka Nazwa Treść Funkcja
Notes Życia Tom 1.png
Notes Życia Tom I Młoda kobieta znajduje magiczny notes który daje jej władzę nad życiem i śmiercią innych ludzi. Nieznana
Notes Życia Tom 2.png
Notes Życia Tom II Młoda kobieta zaczyna wykorzystywać swój magiczny notes aby oczyścić świat od przestępców.
Notes Życia Tom 3.png
Notes Życia Tom III Młoda kobieta pragnie stworzyć świat wolnego od zła i cierpienia, jednak napotyka na swojej drodze opór.
LifeNote4.png
Notes Życia Tom IV Młoda kobieta musi przechytrzyć swoich wrogów którzy pragną jej śmierci pozostając przy tym wierną swojej wartości.
Notes Życia Tom 5.png
Notes Życia Tom V Młoda kobieta osiąga kres swojej długiej i trudnej podróży. Jak zakończy się jej historia?

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Półka z mangami została dodana w aktualizacji z 8 października 2015 roku, lecz zyskała zastosowanie w aktualizacji z 1 listopada 2015 roku, kiedy dodano tomy mangi „Wiśniowy Dotyk”.
  • Mangi „Historia Yokai” oraz „Notes Życia” zostały dodane w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Yandere-chan nie czyta mang, żeby mieć przyjemność, jednak żeby wyglądała jak normalna dziewczyna. [1]
  • W planach jest seria o nazwie „Magiczna Dziewczyna Miyuki”. Jeśli zbierze się wszystkie 10 mang, będzie można odblokować Easter Egg.[2]
  • W finalnej wersji mangi mogą działać nieco inaczej. Przeczytanie jednej może zająć 5 nocy, jednak nie sprawi to, iż Yandere-chan spóźni się do szkoły.[3]
  • Mangi nie mają otoczki w zmyśle Yandere.
  • Po wejściu w interakcję z półką z mangami i kliknięciu klawisza S, Ayano uzyska następny poziom uwodzenia.
  • Manga „Notes Życia” jest nawiązaniem do istniejącej w rzeczywistości mangi „Death Note” (pl. „Notes Śmierci”).
  • Możliwe, że lokalizacje mang o nazwie „Wiśniowy Dotyk” zmienią się.[4]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]