FANDOM

Magazyny
Magazyny (ang. Storage Rooms) – małe pomieszczenia, znajdujące się w północnej części szkoły.

RozgrywkaEdytuj

MagazynkiEdytuj

W każdym z magazynków znajduje się sprzęt z klubu naukowego, a jego członkowie co jakiś czas przychodzą do niego po potrzebne rzeczy.
Działalność klubu naukowego

Magazyn do porywania uczennicEdytuj

Na parterze, w zachodnio-północnym magazynie, jest skrzynka na instrumenty. W tym właśnie magazynie pojawia się „Lista Porwania”, czyli można w nim porywać uczennice.

Znając problem Kokony czy Horudy, można w liście zaznaczyć by te przyszły do tego magazynu, by porozmawiać o ich problemach. Można to jednak wykorzystać w celu porwania ich.
Magazyn do porwania 1 lipiec

Magazyn z Easter Eggami Edytuj

Magazyn ten znajduje się na parterze, we wschodnio-północnej części szkoły. Gromadzone są tu liczne Easter Eggi.

Magazyn z ester eggami

Ser i dziura (nawiązanie do serii Undertale)Edytuj

Ser i dziura
Nad serem jest opcja „Examine” (pl. Analizowanie), a po wykonaniu tej interakcji pojawi się niebieskie oko w czaszce, która jest w klubie okultystycznym. Jest to nawiązanie do gry Undertale, gdzie występował taki opis.

Wiedza, że mysz może pewnego dnia wyjść z dziury i zjeść ser... Wypełnia cię determinacją.

Karton (nawiązanie do serii Metal Gear Solid)Edytuj

Yandere-chan w kartonie
Karton został wyprodukowany w firmie Saikou. Yandere-chan może założyć go na siebie jednak dalej będzie widoczna dla reszty postaci. Aby go zdjąć trzeba przycisnąć Lewy Alt.

Wiersz (nawiązanie do serii Doki Doki Literature Club!)Edytuj

Wiersz

Na jednej z półek, z lewej strony od wejścia, znajduje się kartka z wierszem. Po polsku brzmi on następująco:

Róże są czerwone.

Fiołki są niebieskie.

Zostań moją walentynką.

Będę na ciebie czekać.

Krew jest czerwona.

Siniaki są niebieskie.

Nie mów „nie”.

Tekst nawiązuje do popularnej w internecie, yandere parodii wiersza „Róże są czerwone”. Sam Easter Egg jest również przepustką do zmiany wyglądu na jedną z postaci z popularnej gry Doki Doki Literature Club!. Po podejściu bliżej pojawi się opcja „Read Poem” (pl. Przeczytaj Wiersz), po której aktywacji można się zmieniać do wyboru w Monikę, Sayori, Natsuki lub Yuri.

Litera C (nawiązanie do serii Crush Crush)Edytuj

Litera c

Na jednej z półek, z lewej strony od wejścia, znajduje się złota litera C. Po aktywowaniu, Yandere-chan zmienia się w jedną z kilku postaci z serii Crush Crush.

Akcesoria YouTuberówEdytuj

Są to dodatki dla Yandere-chan, które może założyć jak i również pupile, które będą jej towarzyszyć, nawiązujące do popularnych YouTuberów.

  • Zielona maskotka (nawiązanie do Bijuu Mike) – Maskotka nazywa się Scrub-chan i jest dodatkiem dla Yandere-chan, który może założyć na ramię.
  • Uszy królika (nawiązanie do Simplyapril)
  • Różowe wąsy (nawiązanie do Markiplier)
  • Marchewka (nawiązanie do Veggie Gamer) – Po ubraniu pojawia się w ustach Yandere-chan.
  • Okulary (nawiązanie do Kubz Scouts)
  • Róg jednorożca (nawiązanie do iHasCupquake)
  • Kot z kartonem na głowie (nawiązanie do The NyanCave) – Pupil nazywa się NyanDroid. Po aktywowaniu funkcji „Follow” (pl. Podążaj) będzie chodzić za protagonistką.
  • Panda (nawiązanie do Keylina NbG) – Po aktywowaniu funkcji „Follow” będzie chodzić za protagonistką.

Magazyny sali gimnastycznejEdytuj

W sali gimnastycznej znajdują się dwa magazyny. W południowym znajdują się ciężarki, wiadro oraz kij bejsbolowy. Poza tymi rzeczami zaplecza się nie różnią. Przed ścianami znajdują się materace, piłki, krzesła, szafki i inne obiekty.
Zaplecze sali gimnastycznej 18 sierpień 2018

AktualizacjeEdytuj

2 kwietnia 2015 Dodano zaplecze sali gimnastycznej.
15 maja 2015 Dodano możliwość wysłania listu. Jedną z lokacji, które można wybrać jest magazyn.
12 sierpnia 2015 Poprawiono błąd w zapleczu sali gimnastycznej.
15 listopada 2015 Usunięto zaplecze sali gimnastycznej, ale za to wprowadzono 6 magazynów w szkole.
16 listopada 2015 Poprawiono błąd z drzwiami magazynów.
1 stycznia 2016 Do jednego z magazynków dodano dziurę, wraz z serem.
17 lutego 2016 Poprawiono błąd z drzwiami magazynów.
6 czerwca 2016 Można zaoferować pomoc Kokonie w magazynie, po wcześniejszym wysłaniu listu do niej.
30 kwietnia 2017 Dodano Scrub-chan.
19 maja 2017 Dodano karton.
28 czerwca 2017 Dodano pięć nowych akcesoriów YouTuberów.
30 września 2017 Dodano literę C.
18 grudnia 2017 Dodano kota w pudełku.
1 stycznia 2018 Dodano wiersz.
2 maja 2018 Dodano pandę.
1 czerwca 2018 Umeblowano magazyny.
1 lipca 2018 Od teraz członkowie klubu naukowego chodzą do magazynów.
24 lipca 2018 Dodano zaplecza sali gimnastycznej.