FANDOM

Yanderedump

Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.

Kyuji Konagawauczeń Akademi High School.

WyglądEdytuj

Kyuji ma jasnoczerwone włosy, dłuższe z tyłu. Grzywka opada mu na część twarzy. Ubiera domyślny mundurek szkolny, chyba że gracz dostosuje go inaczej.

Opis Edytuj

Kyuji był bardzo popularnym i towarzyskim uczniem, aż do ostatnich tygodni, kiedy nagle zamknął się w sobie. Nie wydaje skłonny do rozmów o swoich uczuciach z kimkolwiek, woli przebywać sam ze swoimi myślami. Profil Kyuji u Info-chan.

OsobowośćEdytuj

Kyuji jest samotnikiem, co oznacza, że jeśli sam będzie świadkiem morderstwa, ucieknie ze szkoły i zadzwoni po policję, zaś następnego dnia podobnie jak dusza towarzystwa i  pupilek nauczyciela, nie będzie chciał rozmawiać z Yandere-chan, bo będzie zły na nią i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze, przez co reputacja protagonistki będzie spadała o 10 punktów codziennie, dopóki Ayano nie pozbędzie się Kyujiego. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy same zwłoki z tą różnicą, że następnego dnia, będzie można z nim rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma protagonistkę. Gdy Ayano będzie próbowała zrobić mu zdjęcie, ten zakryje twarz rękoma.

Ciekawostki Edytuj

  • Kyuji został dodany w aktualizacji z 15 stycznia 2019 roku.
  • W trybie pozowania są dostępne dwa dodatkowa warianty jego fryzury: z kucykiem i zalizane do tyłu