FANDOM

Kokuma Jutsu (prawdziwe imię: Kokuma Jikihara) – uczennica Akademi High School.

WyglądEdytuj

Kokuma ma krótkie, ciemnogranatowe włosy i ciemnofioletowe oczy. Jej twarz jest zacieniowana. Na prawym oku ma opatrunek medyczny, a na szyi czarną obrożę członka klubu okultystycznego. W plikach gry biust Kokumy to 1,0, Nosi białe majtki i białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość Edytuj

Kokuma jest tchórzem. Jeśli będzie sama i będzie świadkiem morderstwa, będzie błagać by Ayano oszczędziła jej życie, w zamian za milczenie, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia zaś nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie się bała, że Ayano ją też skrzywdzi. Jednak, jeśli będzie świadkiem, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z osób która nas zatrzyma. Można z tego wywnioskować, że jest tchórzem tylko w pojedynkę, ale, jeśli wie, że ma przewagę liczebną, bez wahania nas zaatakuje. Gdyby jednak zauważyła samo ciało, zachowa się jak samotnik, ucieknie ze szkoły i zadzwoni na policje. Jak będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, to zakryje twarz rękoma.

Według jej informacji, przez jej opatrunek chodzą plotki, że dziewczyna jest ofiarą przemocy domowej, jednak Kokuma sama twierdzi, że tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, została zaatakowana przez pewne dzikie zwierzę.

Tematy Konwersacji Edytuj

Nielubiane :

  • Teatr
  • Fotografia
  • Brutalność
  • Plotkowanie
  • Przyjaciele
  • Rodzina

Lubiane :

  • Okultyzm
  • Sztuki Walki
  • Ogrodnictwo
  • Sprawiedliwość
  • Szkoła
  • Samotność
  • Natura

HistoriaEdytuj

15 grudnia 2015
Ukazano model głowy Kokumy.
1 stycznia 2016
Dodano Kokumę.
1 lutego 2016
Zmieniono osobowość Kokumy z Samotnik na Tchórz.
15 lutego 2016
Dodano obrożę na szyi Kokumy.

CiekawostkiEdytuj

  • Została dodana w aktualizacji z 1 stycznia 2016 roku.
  • Jej wygląd, jest parodią wyglądu Rei Ayanami, bohaterki anime Neon Genesis Evangelion
    • Jej fryzura jest jedną z dostępnych fryzur możliwych do założenia, przez protagonistkę, ale w kolorze błękitnym
  • Imię Kokuma (jap. 黒魔) po japońsku oznacza czarny, zaś jej nazwisko Jutsu (jap. 術) oznacza magia, więc jej imię i nazwisko dosłownie oznacza „czarna magia”.