Klub Teatralny (ang. Drama Club) – klub w Yandere Simulator.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Klub teatralny znajduje się na parterze szkoły, pomiędzy klubem kulinarnym a klubem okultystycznym. Ściany klubu są fioletowe, podłoga purpurowa a okna posiadają czerwone zasłony. Na środku klubu znajduje się mała scena z czerwonym tarasem, a przed nim ustawione jest pięć czarno-czerwonych krzeseł. Za sceną leży karton z rekwizytami, a na tylnej ścianie wiszą maski. W lewym rogu pokoju jest różdżka magicznej dziewczynymiecz fantasy i miecz, zaś w prawym, stolik na którym są rękawiczki. Po bokach znajdują się też wieszaki z kostiumami. 

Klub Teatralny 1 17-1-19.png

Informacje o klubie[edytuj | edytuj kod]

Jesteśmy tym sławnym klubem teatralnym! Najlepsi aktorzy Akademi! Gdzie widzisz się za 5 lat? Broadway? Hollywood? Przed tysiącami co klaszczą po usłyszeniu Twojego imienia? Jeśli tak, to znalazłaś się w odpowiednim miejscu! Chcesz małego wytchnienia z powodu prób i udręk Twojego życia? Wtedy załóż kostium, maskę i wciel się w kogoś kompletnie innego! Tsuzuro mówiący o klubie.

Wszyscy członkowie tego klubu mają fioletowe włosy oraz czerwone róże jako znak rozpoznawczy. Duża część z nich posiada również kręcone włosy. Wiadomo, że mają ze sobą dobre stosunki.[1]

Rutyna[edytuj | edytuj kod]

Przed lekcjami udają się oni do swojego klubu, gdzie słuchają przemówienia Tsuzuro, a następnie idą do sali gimnastycznej, aby poćwiczyć do przedstawień. W trakcie przerwy obiadowej ponownie udają się do sali, żeby poćwiczyć. Po skończonym sprzątaniu wracają do klubu, by ponownie posłuchać Tsuzuro, a następnie z powrotem idą do sali gimnastycznej, odgrywać próbę swoich wystąpień.

Ćwiczący klub teatralny 22 sierpień 2018.png

Zastosowanie[edytuj | edytuj kod]

Strój klubu teatralnego 22 sierpień 2018.png

Rozmawiając z zastępcą przewodniczącej, Tsuzuro Yamazakim, Yandere-chan może dołączyć do klubu. Otrzyma wtedy róże do kieszonki w mundurku i będzie miała dostęp do rękawiczek i masek. Dzięki rękawiczkom nie zostawi ona żadnych śladów na broniach, a maski pomogą w anonimowym dokonywaniu morderstw. Ayano może także trzymać rekwizyty (różdzka, miecz) bez żadnych podejrzeń.

Członkowie[edytuj | edytuj kod]

Obecni[edytuj | edytuj kod]

Byli[edytuj | edytuj kod]

  • Saki Miyu (do aktualizacji z 1 grudnia 2015 roku)
  • Sora Sosuke (do aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku)

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Różdżka magicznej dziewczyny znajduje się w klubie, ponieważ rok temu była użyta w jednym z przedstawień.[2]
  • Większość członków klubu została dodana w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. W tej aktualizacji również Kokona i Riku zostali przypisani do tego klubu.
  • Yanderedev uważa że Kizana zaprojektowała wystrój pokoju klubowego, kiedy została jego przewodniczącą.[3]
  • Członkowie klubu są w zasadzie świtą/sługami dla Kizany.[4]
  • Oczy męskich członków klubu mają ciepły odcień fioletu, a u kobiet odcień.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]