FANDOM

Klub Sportowy (ang. Sports Club) – klub w Yandere Simulator.

WyglądEdytuj

Klub nie posiada własnego pomieszczenia w szkole. Obejmuje on cały tor do biegania, basen oraz salę gimnastyczną.

Teren sportowy 3-7-19

RozgrywkaEdytuj

Biegamy rano, pływamy po południu. Jeśli chcesz być jednym z nas, nie będzie łatwo. Nikt nie zwolni z Twojego powodu. Jeśli za nami nie nadążysz, zostaniesz z tyłu. Ale jak Ci się uda… w mgnieniu oka zauważysz efekty. Będziesz biec szybciej i uderzać mocniej. Będziesz najlepszą wersją „siebie”, jaką możesz być. Itachi mówiący o klubie.
Członkowie tego klubu przed lekcjami kierują się do szatni, gdzie przebierają się w dresy. Później udają się do sali gimnastycznej, by porozciągać się przed bieganiem na torze. W trakcie przerwy obiadowej, jedzą bento na ławce koło basenu. Po skończonym sprzątaniu, przebierają się w kąpielówki i idą popływać. Rozmawiając z zastępcą przewodniczącej, Itachim Zametorą, można dołączyć do klubu. Yandere-chan otrzyma wtedy okulary pływackie na głowę, a jej prędkość podczas biegu zwiększy się. Oprócz tego będzie mogła nosić sprzęt sportowy bez żadnych podejrzeń.

Rozciągający się członkowie klubu sportowego 18 sierpień 2018

CiekawostkiEdytuj

  • W starszych wersjach gry, Kokona Haruka i Riku Soma należeli do tego klubu.
  • Większość członków tego klubu została dodana w aktualizacji z 24 lipca 2018 roku.
  • YandereDev planował, aby jedynym zastosowaniem klubu sportowego była możliwość przenoszenia kija bejsbolowego bez podejrzeń. Lecz również planował dodać „drużynę sprinterów”, która gwarantowałaby poruszanie się z podwojoną prędkością[1].

Przypisy Edytuj

  1. https://yanderedev.wordpress.com/2015/03/17/march-17th-bug-fixing-update/#comment-2727