FANDOM

Klub Okultystyczny (ang. Occult Club) – klub w Yandere Simulator.

WyglądEdytuj

Podłoga jest w stylu szachownicy, w kolorze różowo-szarym, natomiast ściany są fioletowo-brązowe. Na ziemi znajduje się dywan z rysunkiem pentagramu oraz dziesięć świeczek dookoła symbolu. Ściany przyozdobione zostały obrazami z takim samym wzorem, co dywan. Pomiędzy drzwiami oraz w każdym z rogów sali znajdują się fotele, a koło nich ustawione są półki z książkami. Pomiędzy oknami, przyozdobionymi fioletowymi zasłonami, umiejscowiony został stolik z księgą, kilkoma kielichami i czaszką, w której tkwi nóż rytualny.

Klub okultystyczny

Informacje o klubieEdytuj

Przewodnicząca klubu jest nieobecna. Zastępuję ją, dopóki ona nie wróci. Poświęcamy się badaniom nadprzyrodzonych i paranormalnych zjawisk. Jeśli interesujesz się duchami lub demonami, trafiłaś we właściwe miejsce. Jeśli dołączysz do naszego klubu, to... jak to ująć... cóż, staniesz się niewzruszona wobec rzeczy, które przerażają przeciętnego człowieka. Shin mówiący o klubie.
Wszyscy członkowie klubu mają ciemnogranatowe włosy, a ich twarze są zaciemnione. Noszą czarne obroże na szyi z zawieszką w kształcie pięciokąta ze znajdującym się w środku wizerunkiem księżyca, jako znak rozpoznawczy. Większość z nich posiada osobowość tchórzy, wyjątkiem jest Shin, będący pupilkiem nauczyciela. Jak oznajmił YandereDev, klub nie posiada żadnej „specjalnej religii”. Klubowicze po prostu wierzą w zjawiska paranormalne, a ich celem jest udowodnienie światu ich istnienie lub nawet próba skontaktowania się z nimi.

W przyszłości członkowie tego klubu będą uważani za typowych „dziwaków”, jednak nie będą oni stwarzać żadnego zagrożenia. Uczniowie będą w większości przypadków ignorować zachowanie klubowiczów o ile nasza protagonistka do niego dołączy i nie zacznie robić różnych podejrzanych rzeczy[1]. Od tego momentu uczniowie mogą zacząć się ich obawiać.

RutynaEdytuj

Członek klubu okultystycznego w klubie

Przed lekcjami, w trakcie przerwy obiadowej i po skończonym sprzątaniu, członkowie spotykają się w klubie, gdzie czytają książki o czarnej magii. W czasie aktywności klubowej próbują bezskutecznie przywołać demona.

ZastosowanieEdytuj

Obroża w klubie okultystycznym

Rozmawiając z zastępcą przewodniczącej, Shinem Higaku, Yandere-chan może dołączyć do klubu. Otrzyma wtedy czarną obrożę na szyję, jej psychika będzie spadać dwukrotnie wolniej, gdy kogoś zabije oraz uczniom zajmie więcej czasu zauważenie jej, gdy robi coś niepokojącego. Klub przydaje się również do wykonania Demonicznego Rytuału.

CiekawostkiEdytuj

  • Klub pojawi się w trybie 1980, ponieważ istniał w tych czasach, lecz później został zamknięty, a jego przewodniczącą była Horuda.[2] W roku rozgrywki trybu fabularnego, Oka go ponownie założyła.[3]
  • W filmiku „November Progress Update”, Yandere-chan została ukazana obłąkana, we krwi i z nożem w ręku, pośrodku pentagramu. Natomiast w filmiku „Fingerprints, Gloves, and Framing in Yandere Simulator”, pojawiła się scena, w której oprócz tego, z dywanu wychodzą ręce. Jak się później okazało, było to nawiązanie do demonicznego rytuału.
  • W aktualizacji z 21 lutego 2016 został dodany nóż rytualny w czaszce, dzięki któremu po zabiciu nim kogoś i włożeniu na miejsce, teleportujemy się do innego wymiaru.
  • Jeżeli Yandere-chan wejdzie do magazynu z Easter Eggami i przy serze wybierze opcję „porozmawiaj”, lewe oko czaszki w klubie zacznie świecić się na niebiesko. Jest to nawiązanie do postaci Sans'a z popularnej gry Undertale
  • Kiedy w menu debugowanym gracz wciśnie CTRL, teleportuje się do klubu okultyzmu a godzina zmieni się na 4:55 PM. 
  • Postać na plakacie klubu przypomina Sachiko Shinozaki, z serii Corpse Party.
  • Członkowie mają listę 50 demonów, które chcieliby przywołać.[4]

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.youtube.com/watch?v=y6c4Y-6vkJU&app=desktop
  2. https://redd.it/85mahr
  3. https://redd.it/81ski2
  4. https://redd.it/95nt0o