Klub Ogrodniczy (ang. Gardening Club) – klub w Yandere Simulator. Jest to również jeden z klubów znajdujących się poza budynkiem szkoły.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Ogród.

Klub nie posiada własnego pomieszczenia w szkole, dlatego jego siedziba znajduje się w ogrodzie, położonym w zachodniej części terenu szkoły. Gdzieś w klubie kiedyś znajdzie się zlewik.[1]

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Członkinie w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych, chodzą po szkole i podlewają kwiaty. Są dodatkowym utrudnieniem dla Yandere-chan w dokonaniu zbrodni, pełniąc rolę „kamer”. Jedyną osobą, która nie podlega tej rutynie jest przewodnicząca klubu, która cały czas porusza się po terenie ogrodu. Po rozmowie z nią, można dołączyć do klubu. Ayano otrzyma wtedy biały kwiat, wpięty we włosy i będzie miała dostęp do szopy, bez potrzeby wykradnięcia kluczy od Uekiyi. Będzie mogła również nosić sprzęt należący do klubu ogrodniczego, bez wzbudzania niczyich podejrzeń.

Działalność klubu ogrodniczego.png

Po lekcjach, członkinie klubu zbierają się w ogrodzie, pielęgnując kwiaty i tworząc dzieła z żywopłotów. Ayano będąc w tym klubie, będzie miała możliwość robić to wraz z nimi.

Ayano jako członek klubu ogrodniczego.png

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Strój klubowy.

  • W starszych wersjach gry, Mei Mio i Ryusei Koki należeli do tego klubu.
  • Przez to, że kiedyś ten klub miał ID 0, to wszyscy uczniowie (oprócz protagonistki) należeli do tego klubu.
  • Fałszywe członkinie klubu zostały wykonane przez użytkownika Qvajangel.[2]
  • Szopa przed aktualizacją z 3 stycznia 2017 roku była zawsze otwarta.[2]
  • Prawdopodobnie relacje między klubem ogrodniczym, a kulinarnym będą bardzo przyjacielskie.[3]
  • Jego członkinie zostały w pełni dodane w aktualizacji z 1 lipca 2018 roku.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]