FANDOM

Klub Kulinarny (ang. Cooking Club) – klub w Yandere Simulator.

WyglądEdytuj

Sala klubu znajduje się na parterze, tuż obok klubu teatralnego. Pierwsze pomieszczenie jest kuchnią. Ściany i sufit są różowe, a podłoga ma wzór kremowo-różowej szachownicy. Przy ścianach znajdują się kremowe szafki, na których stoją noże, mikser, toster z wizerunkiem białego kotka, mikrofalówka oraz talerz. Przy ścianie znajduje się również różowy piekarnik i lodówka, w której jest słoik z mięsem. Drugie pomieszczenie to jadalnia. Na jego środku znajduje się różowo-biały dywan we wzory. Na nim stoi drewniany stół z obrusem tego samego koloru co dywan, a przy nim ustawione jest sześć krzeseł. Przy ścianie, naprzeciwko kuchni, znajdują się regały z książkami.
Kuchnia 13-9-18

Informacje o klubieEdytuj

Jesteśmy klubem kulinarnym - uwielbiamy jedzenie! Niektórzy z nas są zaangażowani w zdrowe odżywianie, a inni w pogoń za najsmaczniejszymi smakołykami świata. Mamy szeroki zakres zainteresowań i apetyt! Przede wszystkim uwielbiamy przygotowywać jedzenie dla innych. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż obserwowanie ludzi, którzy jedzą posiłek, który właśnie dla nich przygotowałaś! Mamy tu dość składników, by przygotować każdy posiłek, jaki sobie tylko wyobrazisz! A jeśli dołączysz do naszego klubu, będziesz mieć nieograniczony dostęp do tego wszystkiego! Shoku mówiący o klubie.
Wszyscy członkowie klubu noszą chusty na głowach oraz falbaniaste fartuszki, zawiązane wokół pasa, jako znak rozpoznawczy.

RutynaEdytuj

Członek klubu kulinarnego częstuje uczniów

Przed lekcjami, w trakcie przerwy obiadowej i po skończonym sprzątaniu, udają się oni do swojego klubu, gdzie przez jakiś czas przygotowują jedzenie. Następnie roznoszą je uczniom po całej szkole. Podczas aktywności klubowej, po rozdaniu jedzenia, wracają do klubu, by porozmawiać.

ZastosowanieEdytuj

Chusta jako strój klubu

Rozmawiając z zastępcą przewodniczącej, Shoku Tsuburayą, Yandere-chan może dołączyć do klubu. Otrzyma wtedy fioletową chustkę na głowę oraz będzie mogła podwyższyć swoją reputację, częstując uczniów przygotowanym własnoręcznie jedzeniem.

Możliwe, że kiedyś po daniu jedzenia uczniowi, ten zrobi jedną przysługę dla Yandere-chan.[1]

CzłonkowieEdytuj

ObecniEdytuj

ByliEdytuj

  • Riku Soma (do aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku)
  • Koharu Hinata (do aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku)
  • Yui Rio (do aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku)
  • Yuna Hina (do aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku)
  • Kokona Haruka (do aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku)
  • Mei Mio (do aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku)

AktualizacjeEdytuj

15 listopada 2015 Dodano pustą salę klubu.
2 grudnia 2015 Sala klubu została umeblowana i dodano zastępczych członków do klubu.
16 marca 2016 Dodano możliwość dołączenia do klubu kulinarnego i możliwość robienia ośmiorniczek.
15 listopada 2016 Nóż został przeniesiony sprzed wejścia do szkoły do klubu kulinarnego.
1 września 2017 Dodano możliwość podłożenia pluskwy w sali klubu.
18 sierpnia 2018 Dodano członków klubu kulinarnego.
Minimalnie zmieniono wygląd kuchni.
16 września 2018 Poprawiono błąd powodujący animację gotowania przez członków klubu kulinarnego, po tym gdy ci zobaczyli zabójstwo/zwłoki.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie członkowie klubu kulinarnego mają przyjacielskie relacje z członkiniami klubu ogrodniczego.[2]
  • Możliwe, że zostaną dodane bronie kuchenne.[3]
  • Istnieje błąd, przez który świadkowie morderstwa zaprzestają ucieczki z terenu szkoły, po poczęstowaniu jedzeniem przez członków tego klubu.
  • W pomieszczeniu ze stolikiem w kącie obok regału znajduje się tajemniczy klucz

PrzypisyEdytuj

  1. https://redd.it/9oikv7
  2. https://redd.it/7n90bd
  3. Dowód kubr