FANDOM

Kij bejsbolowy
Kij Bejsbolowy (ang. Baseball Bat) – jedna z dostępnych broni w Yandere Simulator.

RozgrywkaEdytuj

PołożenieEdytuj

W grze obecnie znajdują się dwa kije bejsbolowe. Jeden z nich można znaleźć w jednym z zapleczy sali gimnastycznej. Drugi jest bronią należącą do Umejiego Kizuguchiego, a żeby ją zdobyć, trzeba go zabić lub wygrać z nim walkę. Następnego dnia po jego śmierci, kij będzie można znaleźć koło pieca.

Reakcja otoczeniaEdytuj

Nie jesteś członkiem klubu sportowego... nie powinnaś tego nosić... Kiedy uczeń zauważy Yandere-chan niosącą kij, nie będąc w klubie.
Jeśli Yandere-chan nie należy do klubu sportowego, to podczas noszenia kija zostanie potraktowana przez uczniów jako złodziejka, przez co zostaną jej odjęte punkty reputacji. W przyszłości oprócz tego broń zostanie jej odebrana.[1]

WalkaEdytuj

Kija nie można użyć podczas walki z heroicznym uczniem lub nauczycielem. Mini gra zakończy się wtedy automatyczną przegraną.

PrzemytEdytuj

Broni nie można schować do ekwipunku z powodu jej dużych rozmiarów, jednak można ją schować do futerału na wiolonczelę lub kosza na śmieci.

Sposób zabójstwaEdytuj

Sposób zabójstwa z użyciem kija bejsbolowego różni się w zależności od stanu psychiki Yandere-chan. Jest on taki sam jak w przypadku łopaty, różdżki, siekiery, ciężarków, bokena, shinai i łomu.

  • Wysoki stan psychiki: uderzenie ofiary w głowę.
  • Średni stan psychiki: powalenie ofiary na kolana i uderzenie jej w głowę.
  • Niski stan psychiki: powalenie ofiary na plecy, po czym wielokrotne uderzanie jej w głowę.
  • Zabójstwo z ukrycia: skręcenie karku ofierze.

AktualizacjeEdytuj

16 marca 2016 Dodano kij bejsbolowy.
26 kwietnia 2018 Dodano postać Umejiego, a wraz z nim drugi kij bejsbolowy.
24 lipca 2018 Kij bejsbolowy oparty o salę gimnastyczną, został przeniesiony do jednego z jej zapleczy.

PrzypisyEdytuj

  1. https://docs.google.com/document/d/1IXbfSuJexGEFLRxcUdv_pTQTpC6iEhTqPYcsHTIA48k/mobilebasic?pli=1