FANDOM

Kiba Kawaitouczennica Akademi High School.

Wygląd Edytuj

Kiba ma białe włosy z fioletowymi pasemkami związane w kucyk. Jej oczy są ciemnofioletowe. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość Edytuj

Kiba jest duszą towarzystwa. Jeśli będzie świadkiem morderstwa lub zauważy zwłoki, pobiegnie na dziedziniec i zadzwoni na policję. Gdy jednak znajduje się w grupie, może być jedną z tych osób, które przyszpililą Yandere-chan do ziemi. Jeżeli widziała Ayano podczas dokonywania zbrodni, zacznie o niej plotkować następnego dnia oraz nie będzie można z nią rozmawiać.Gdy spróbujemy zrobić jej zdjęcie telefonem, zacznie pozować.

Informacje Edytuj

Klawiszowiec zespołu Strawberry Thieves. Zdecydowanie woli syntezatory w porównaniu z prawdziwymi instrumentami akustycznymi. Uważa, że keytar to najfajniejszy instrument, jaki kiedykolwiek powstał.   Informacje o Kibie od Info-chan.

AktualizacjeEdytuj

3 września 2018 Dodano Kibę, jednak jest ona zablokowana dla gracza.
7 września 2018 Dodano portret Kiby.
13 września 2018 Zmieniono portret Kiby.
22 września 2018 Ponownie zmieniono portret Kiby.
14 października 2018 Oficjalnie dodano Kibę.
17 października 2018 Ponownie zmieniono portret Kiby.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię w małym stopniu pochodzi od słowa „kībōdo (pl. keyboard), a jej nazwisko od słowa „kawai-to” (pl. uroczy). Jej nazwisko może także pochodzić od firmy instrumentalnej: "Kawai", która również wytwarza keyboardy.
  • 7 września 2018, portret Kiby był portretem Beshi Takamine, ale później zostało to zmienione.